پنج‌شنبه 19 مهر 1403

هفت هزار نفر در جشنواره نوجوان سالم البرز شرکت کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هفت هزار نفر در جشنواره نوجوان سالم البرز شرکت کردند

کرج - ایرنا - رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز کرد که در نهمین جشنواره نوجوان سالم و ابتکارات این استان هفت هزار و 441 دانش آموز و فرهنگی شرکت کردند.

سید عزیز چابکی روزیکشنبه به ایرنا افزود: پیشگیری از گرایش به دخانیات، مصرف مواد مخدر و خشونت از محورهای کاری این جشنواره مهم و تاثیرگذار است. وی ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان را از اهداف دیگربرگزاری این جشنواره برشمرد. وی خاطرنشان کرد: امسال شاهد رشد و تعالی این جشنواره از لحاظ کمی و کیفی بودیم. چابکی با بیان اینکه این جشنواره در آذرماه سال گذشته به مدارس استان فراخوان شد که در مجموع به دبیرخانه استانی 7 هزار و 441 اثرارسال شد که پس از داوری 119 اثر برگزیده شدند. وی بیان داشت: عکس، فیلم کوتاه و انیمیشن، نقاشی، نشریه دیواری، مقاله، ایده پردازی، ابتکارات، نرم افزار چند رسانه ای، انشاء و تئاتر از جمله آثار ارسالی به جشنواره بود. چابکی ادامه داد: به منظور تشویق برگزیدگان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز، آیین تجلیل از رتبه های اول تا سوم دانش آموزی درنهمین جشنواره نوجوان سالم و هفتمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این استان برگزار شد. رییس اداره مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: موضوعات این جشنواره ترویج زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پر خطر بود.

چابکی تاکید کرد: درسال تحصیلی جدید از دانش آموزان انتظار داریم با شرکتی پرشور دراین جشنواره مهم که به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی است، گام بردارند. استان البرز 500 هزار دانش آموز دارد.

*س_برچسب‌ها_س*