شنبه 14 مهر 1403

هلال احمر استان زنجان یک‌هزارو 600 سبد غذایی توزیع کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هلال احمر استان زنجان یک‌هزارو 600 سبد غذایی توزیع کرد

زنجان - ایرنا - جمعیت هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان به تهیه یک‌هزارو 600 سبد غذایی به ارزش بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب پویش " دست یار" اقدام کرده است.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان روز سه شنبه در آیین توزیع سبدهای غذایی جمعیت هلال احمر استان، از جمع آوری و توزیع سبدهای غذایی هلال احمر در میان خانوارهای متاثر از کرونا و کم بضاعت قدردانی کرد.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: از جمعیت هلال احمر و خیرین نوعدوست استان زنجان که در تامین و سبدهای غذایی این مجموعه را یاری کردند قدردانی کرد. وی اظهارداشت: این چندمین مرحله از توزیع سبدهای غذایی و کمک های مومنانه هلال احمر برای خانوارهای آسیب دیده از کرونا و کم برخودار است و شکرانه بازوی توانمند گرفتن دست نیازمندان و ناتوانان است. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: از خیران توانمند استان که جمعیت هلال احمر را یاری می دهند، قدردانی می کنم. آیت اله خاتمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک اطلاعاتی خوبی در ارتباط با خانوارهایی که از کرونا آسیب دیده اند در سطح استان زنجان متمرکز جمع آوری شده اند. وی تاکید کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید این کمک های مومنانه و توزیع سبدهای غذایی و معیشتی میان خانوارهای آسیب دیده از کرونا ادامه داشته باشد و هیچ خانواده ای از قلم نیفتد. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه از داوطلبان هلال احمر که در توزیع سبدهای غذایی میان خانواده های هدف در استان فعالیت خواهند کرد، نیز قدردانی کرد.

توزیع 1600 سبد غذایی از سوی هلال‌احمر زنجان میان نیازمندان استان سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه یکهزارو 600 بسته سبد غذایی با ارزش بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب پویش" دست یار" کرده است. علی طاهری افزود: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری، افرادی که معیشت آنها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج غذایی این هموطنان اقدام کرده ایم. وی تاکید کرد: از ابتدای اسفند سال گذشته جمعیت هلال احمر استان زنجان با پویش "دست‌یار" فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده و این روند همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش بیش از سه هزار سبد حمایتی اعم ازغذایی و بهداشتی از محل کمک های خیرین داوطلب و مردم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است. سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، برای دومین بار در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبدهای غذایی برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در سالجاری کرده است. طاهری یادآوری کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بخشی از جامعه دچار مشکلات اقتصادی شدند که به همت والای خیرین و در ادامه فعالیت های بشر دوستانه و عام المنفعه توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی میان خانواده های متاثر از این بیماری انجام شده است. طاهری با بیان اینکه امید داریم با تداوم اجرای این پروژه ها، گامی موثر در امر خدمت رسانی به هموطنان برداریم، اظهارداشت: امروز که یک‌هزارو 600 سبد غذایی برای شهرستان های استان زنجان ارسال و توزیع در این این مناطق انجام می شود. وی اضافه کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، قند، حبوبات و چایی و رب گوجه فرنگی است. به گزارش ایرنا، در آیین توزیع سبدهای غذایی جمعیت هلال احمر استان زنجان مدیرکل زندان های استان زنجان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه، معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان و مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) حضور داشتند.

*س_برچسب‌ها_س*