دوشنبه 2 مهر 1403

همکاری‌های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزایش می‌یابد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
همکاری‌های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزایش می‌یابد

تهران - ایرنا - معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که توسعه همکاری‌های بین المللی در دستور کار معاونت بین‌الملل دانشگاه است، گفت: انجام واکسیناسیون عمومی و مهار ویروس کرونا، تغییراتی در روند فعالیت‌های بین المللی ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بابک شریف کاشانی با اشاره به تغییراتی که با چرخش ویروس کرونا در حوزه معاونت بین‌الملل دانشگاه ایجاد شده است افزود: انجام واکسیناسیون عمومی و مهار ویروس کرونا، تغییراتی در روند فعالیت های بین المللی ایجاد خواهد کرد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که دروازه های کشورها پس از گذر از یک پاندمی بزرگ برای تعاملات بین المللی گشوده خواهد شد، تاکید کرد: افزایش تعداد و کیفیت تعاملات با کشورهای پیشرفته با هدف بالابردن سطح علمی دانشگاه در دستور کار است.

شریف کاشانی گفت: پذیرش دانشجویان بین الملل خارجی در سال 1401 روند روبه رشدی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبشتی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به گسترش ارتباطات بین المللی دانشگاه در سال آتی افزود: روابط بین المللی با کشورهایی نظیر فرانسه که به دلیل کووید کاهش پیدا کرده دوباره از سر گرفته خواهد شد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: برقراری ارتباطات علمی بین المللی با کشورهایی نظیر مجارستان وتاجیکستان نیز از برنامه های سال 1401 دانشگاه است.

شریف کاشانی گفت: گسترش تعاملات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با سازمان بهداشت جهانی و یونیسف نیز از دیگر اقدامات معاونت بین الملل دانشگاه در سالجاری خواهد بود.

برچسب‌ها