پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

همگامی مردم و مسئولان ریشه مولد فقر را می‌خشکاند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
همگامی مردم و مسئولان ریشه مولد فقر را می‌خشکاند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر مردم و مسئولان کشور با یکدیگر همگام شوند و تمام ظرفیت‌های کشور برای توسعه و پایداری اقتدار جمهوری اسلامی بکار گرفته شود، در آینده‌ای نزدیک ریشه مولد محرومیت در کشور خشکانده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین رونمایی از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه امام رضا (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی که پیش از ظهر امروز به میزبانی فرهنگسرای نصرت مشهد برگزار شد، گفت: بدون شک توفیقات محرومیت‌زدایی بسیجیان که در آستانه ماه مبارک ذی‌الحجه حاصل شده است، بدون حمایت‌های پدرانه آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده قرارگاه مواسات میسر نبود و تداوم این سنت‌های حسنه، مأجور به پاداش الهی خواهد بود.

وی با بیان اینکه انسان‌ها در مواجه با سختی‌ها محک زده می‌شوند، افزود: ملت ما طی سه دوره خاص با ابتلائات الهی سنجیده شد؛ نخست دوران مبارزات انقلابی، دوم دوران دفاع مقدس و سوم در دوران تحریم‌های سختگیرانه ایالات متحده اما مقاومت مردم، ریشه پیروزی بر همه این مشکلات بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیاری از جامعه‌شناسان و کارشناسان سیاسی اذعان دارند که بهم پیوستگی و انسجام ملی مردم ما در سایه هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب باعث شده تا این نظام به الگوی کارآمدی برای ملت‌های منطقه تبدیل شود و به همه جهانیان ثابت کند که اگر ملت‌ها به معنویات پایبند باشند، توطئه هیچ‌کدام از ابرقدرت‌های پوشالی جهان توان بازداشتن آن‌ها را ندارد.

وی افزود: حماسه 28 خرداد و مشارکت فراگیر مردم باوجود لجن پراکنی رسانه‌های معاند نشان‌دهنده یک آینده درخشان در پیش روی این نظام است و امیدواریم که بتوانیم اعتماد مردم را به عنوان یک ودیعه ماندگار، به درستی پاسداری کنیم.

انتهای پیام /