سه‌شنبه 17 مهر 1403

هم‌افزایی سیستم بانکی زنجان خدمت به مردم را چشمگیر می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هم‌افزایی سیستم بانکی زنجان خدمت به مردم را چشمگیر می‌کند

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: هماهنگی خوبی در سیستم بانکی استان وجود دارد که هم افزایی و استفاده از تجربیات، خدمتگزاری به مردم و مشتریان این مجموعه را چشمگیر می‌کند.

حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان افزود: شکایت های مردمی از بانک های استان کاهش یافته است که این مهم نتیجه خدمات مطلوب به مشتریان است.

امام جمعه زنجان گفت: همه نهادهای حمایتی استان اعم از کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی از همکاری سیستم بانکی رضایت بیشتری دارند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: باز کردن گره از مشکلات مردم محروم توفیق بزرگی است که نصیب هر بنده ای نمی شود.

وی با ابراز رضایت از اقدمات صورت گرفته توسط سیستم بانکی استان زنجان در بخش های مسئوولیت اجتماعی، خواستار انجام این هزینه ها در پروژه های ماندگار و عام المنفعه شد.

 پرداخت 201 هزار فقره تسهیلات بانکی

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: تسهیلات اعطایی بانک های عضو کمیسیون در سال گذشته با پرداخت بیش از 96 هزار میلیارد ریال نسبت به سال قبل 46 درصد رشد داشت.

حسن دادگر نسبت مصارف به منابع بانک ها در سال گذشته را 90 درصد بیان کرد و افزود: بازگرداندن واحدهای تولیدی تعطیل به چرخه تولید و اشتغال در استان، بیانگر همراهی شبکه بانکی با اقتصاد دارد.

وی به ساخت و تجهیز کتابخانه عمومی در روستای دیزج آباد توسط بانک سپه اشاره کرد و ادامه داد، سالانه بخشی از بودجه تبلیغات سپرده های قرض الحسنه، برای فعالیت های عام المنفعه اختصاص پیدا میکند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: بر همین اساس مدیریت های استانی بانک ها می توانند با هماهنگی ادارات مرکزی خود در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی هزینه کنند.

به گزارش ایرنا، دادگربخشی از اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شعب بانک های استان و تسهیلات اعطایی به اقشار آسیب دیده از این بیماری را بیان کرد.

*س_برچسب‌ها_س*