پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

هیئات مذهبی سال گذشته پروتکل‌ها را به‌خوبی رعایت کردند / پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، عزاداری مشکلی ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هیئات مذهبی سال گذشته پروتکل‌ها را به‌خوبی رعایت کردند / پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، عزاداری مشکلی ایجاد نمی‌کند

سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان اینکه هیئات مذهبی سال گذشته پروتکل‌ها را به‌خوبی رعایت کردند، گفت: پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، عزاداری مشکلی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی با مسئولان استان، هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: ما دغدغه‌های خود را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم و برگزاری مراسمات عزاداری بیان کردیم.

وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی در سال گذشته پروتکل‌ها را به‌خوبی رعایت کردند، افزود: سال گذشته مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت نظرهای بسیاری داشتند و هیئات هم به‌خوبی مراسمات را برگزار و مشکلی هم پیش نیامد.

سلمانی با بیان اینکه در شرایط فعلی متأسفانه عادی انگاری را در جامعه شاهد هستیم، اظهار داشت: این عادی انگاری از سوی مردم و مسئولان مشاهده می‌شود و با توجه به سویه جدید دلتای کرونا، این مسئله خطرناک است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد افزود: سال گذشته حساسیت بالاتری در بین مسئولان و مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود داشت و اگر امسال هم به‌مانند سال قبل باشد، مشکلی نخواهد بود.

وی اضافه کرد: برخی بر این باورند که سویه جدید دلتا آن خطر قبلی را ندارد، درصورتی‌که ما در بیمارستان‌ها چنین مسئله‌ای را شاهد نیستیم و وضع نسبت به گذشته اصلا مساعد نیست.

سلمانی در پایان گفت: مطمئنا هیئات مذهبی به‌مانند گذشته در رعایت پروتکل‌ها دقت نظر خود را خواهند داشت تا ان‌شاءالله بتوانیم شاهد یک فضای معنوی را در ماه عزای سیدوسالار شهیدان در استان دارالعباده باشیم.

انتهای پیام /