جمعه 31 فروردین 1403

واکنش اصلاح طلبان به توهین میرحسین موسوی / ساکتان فتنه؛ همچنان ساکت در برابر هذیان‌گویی یک متوهم!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
واکنش اصلاح طلبان به توهین میرحسین موسوی / ساکتان فتنه؛ همچنان ساکت در برابر هذیان‌گویی یک متوهم!

سکوت اصلاح طلبان در برابر بیانیه سخیف و توهین آمیز میر حسین موسوی حاکی از تایید مواضع وی و هم صدایی این جریان با تریبون های رژیم صهیونیستی و آمریکایی در خصوص سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درحالی این روزها یکی از اصلی ترین سران فتنه 88 در تلاش است با اظهاراتی سخیف توجه افکار عمومی را به خود جلب کند که اصلاح طلبان و رسانه های نزدیک به این جریان در سکوت کامل خبری به سر برده و واکنشی به توهین های وی نشان نمی دهند.

میرحسین موسوی در بیانیه اش یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران یعنی مبارزه با داعش و نابودی آن در بیرون از مرزهای کشور را مورد تخطئه قرار داده و با ادبیاتی توهین آمیز موسوی نسبت به شهدای مدافع حرم، سردار حسین همدانی را سردار بی افتخار خواهنده است!

این اظهارات نشان می دهد وی که در جریان فتنه 88 دست در دست ضد انقلاب و اپوزیسیون برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و با رأفت اسلامی بدون محاکمه، در این سالها در حصر به سر می برد، هیچ تغییری نکرده و همچنان بر مشی سابق خود که زمینه ساز هتک حرمت عزاداری امام حسین علیه السلام در روز عاشورا بود باقی است.

پیوند جریان رادیکال در ایران با مواضع صهیونیستی داعش

اظهارات وقیحانه موسوی علیه شهدای مدافع حرم، در ادامه حمایت دوازده سال قبل او از تروریست‌های جبهه‌النصره، مصداق بارز پیوند جریان رادیکال اصلاح‌طلب با داعش و صهیونیست‌هاست که پرده از واقعیت این جریان برداشته است.

بیانیه میرحسین موسوی فداکاری مدافعان حرم در محور مقاومت و پیروزی‌های آن ها تحت فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی، را با عنوان «جرائم ننگین حکومت در منطقه» نام برده است، اصطلاحی که بیش از هر کس رسانه ها و جریان خبری منافقین و رژیم صهیونیستی از آن استفاده می کنند.

به نظر می رسد ضد انقلاب در تلاش است تا هراز چندگاهی با خط دهی به سران فتنه در قالب صدور بیانیه یا نامه، هرگونه احتمال پایان حصر و محاکمه آنها را منتفی کرده و ننگ کاسبی از حصر را بر پیشانی خود حک کند.

این میان اما اصلاح‌طلبان که طی چند ماه اخیر با مواضع ساختارشکنانه تلاش کردند تا خود را در مقابل نظام قرار داده و کوچک‌ترین مسائل را دستاویزی برای فشار و التهاب آفرینی در کشور قرار دهند، در برابر این اظهارات سخیف سکوت اختیار کردند.

رسانه‌ها و صفحات مجازی اصلاح‌طلبان هم در برابر تقلای بیهوده میرحسین موسوی موضعی انفعالی گرفته که نشان از عدم مرزبندی صریح رسانه‌ها و صفحات مجازی اصلاح‌طلبان در برابر بیانیه وی است.

واکنش برخی چهره های اصلاح طلب به بیانیه میرحسین موسوی

در این باره با برخی اصلاح طلبان گفت و گو کردیم تا نظر آنها را درباره اظهارات میرحسین موسوی به ویژه درباره شهدای مدافع حرم و شهید حسین همدانی جویا شویم.

عباس عبدی، از چهره های سرشناس اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره اظهارت میرحسین موسوی درخصوص شهدای مدافع حرم چیست گفت: فعلا نظری ندارم!

مجید انصاری عضو جامعه روحانیون مبارز و از چهره های شاخص اصلاحات نیز در پاسخ به همین سوال گفت: در این باره صحبت نمی کنم!

محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم هم گفت فقط با خبرگزاری تسنیم در این باره صحبت خواهم کرد اما تا این لحظه مدرکی در خصوص اثبات ادعای وی در این خبرگزاری منتشر نشده است.

چهره هایی همچون علی مطهری، آذر منصوری و محمدرضا تاجیک و برخی دیگر از این جبهه نیز حاضر به پاسخگویی نشدند.

این البته تمام ماجرا نیست بلکه افکار عمومی در انتظار است تا چهره هایی همچون محمد خاتمی سکوت خود را در برابر این اظهارات شکسته و نسبت به این اظهارات موضع روشنی اتخاذ کند.

به نظر می رسد، اما سکوت این جریان در حقیقت تأیید مواضع یکی از سران فتنه و همراهی با آمریکا و اسرائیل علیه سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است.