چهارشنبه 18 مهر 1403

واکنش حماس به عملیات ترور رزمندگان فلسطینی در نابلس توسط اسرائیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
واکنش حماس به عملیات ترور رزمندگان فلسطینی در نابلس توسط اسرائیل

حماس در واکنش به ترور چند مبارز فلسطینی در کرانه باختری تاکید کرد که این اقدامات تروریستی هرگز تاثیری بر اراده محکم مردم و مقاومت فلسطین نخواهد گذاشت.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به ترور چند مبارز فلسطینی در کرانه باختری تاکید کرد که این اقدامات تروریستی هرگز تاثیری بر اراده محکم مردم و مقاومت فلسطین نخواهد گذاشت.

جنبش حماس با محکوم کردن اقدام تروریستی بزدلانه رژیم صهیونیستی در ترور چند مبارز فلسطینی آن هم با پوشش مبدل و خودروی شخصی تاکید کرد: عملیات ترور رزمندگان در نابلس جنایت وحشیانه است که به پرونده اشغالگران تروریست اضافه می شود.

خبر مرتبط سازمان ملل هشدار داد / نگرانی عمیق از توزیع گسترده سلاح بین شهرک‌نشین‌ها

سازمان ملل متحد با اشاره به اعلامیه مقامات اسرائیلی مبنی بر توزیع سلاح بین شهرک‌نشین‌ها، هشدار داد که این مساله تنها خشونت را افزایش می‌دهد.

در بیانیه حماس آمده است: تاکید می کنیم که مقاومت در نابلس و تمام کرانه باختری همچنان با وجود توحش صهیونیستها، استوار و ثابت قدم باقی خواهد ماند.

حماس تصریح کرد: سیاست ترورها هرگز قادر به منصرف کردن ملت ما از گزینه رویارویی و مبارزه نخواهد بود و هرگز عزم و اراده ملت و مقاومت ما را تضعیف نخواهد کرد.

امروز یک یگان از جوخه های ترور رژیم صهیونیستی که لباس شخصی به تن داشتند به سمت یک خودرو در منطقه السوق در شرق نابلس واقع در کرانه باختری تیراندازی کردند که در نتیجه آن عصام الصلاج فرمانده گروه مقاومت «گردانهای الاقصی، جوانان انتقام گیرنده و آزادی» از اردوگاه بلاطه و چند مبارز دیگر در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

واکنش حماس به عملیات ترور رزمندگان فلسطینی در نابلس توسط اسرائیل 2