چهارشنبه 11 مهر 1403

واکنش نمایندگان مجلس به عملیات وعده صادق 2

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
واکنش نمایندگان مجلس به عملیات وعده صادق 2

صبح امروز حین نطق پیش از دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره عملیات وعده صادق 2 نمایندگان مجلس به سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و سپاه انقلابی تشکر تشکر پرداختند.

پس از آغاز جلسه علنی نمانیدگان در نطق‌های خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حمله به رژیم صهیونیستی تقدیر کردند که متن سخنان آنها به شرح ذیل است:

بلوف نمی‌زنیم

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن قدردانی از عملیات شب گذشته موشکی سپاه و نیرو‌های مسلح گفت: صهیونیست‌ها و اربابان آنها تن‌ها گوشه‌ای از قدرت نظامی ما را دیدند.

وی اضافه کرد: ما بلوف نمی‌زنیم اسرائیل و باند تبهکارش به راستی که تار عنکبوتی بیش نیستند و دیشب این مساله نشان داده شد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند پاسخ دردناک‌تری دریافت خواهد کرد.

هدیه‌ای جانانه به روح شهدا

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در واکنش به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پاسخ قاطع و دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هدیه‌ی جانانه‌ای که به روح پاک همه شهدا به ویژه سید مقاومت هدیه شد را از طرف همه نمایندگان مجلس به رهبری و به مردم عزیز ایران و به همه مظلومان جهان اسلام و مستضعفان جهان تبریک می‌گویم.

وی با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دست سپاه پاسداران درد نکند؛ ممنون آنها هستیم که دل مردم ایران را شاد کردند خدا دل همه‌شان را شاد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً دشمن نابکار، اسرائیل خونخوار بداند که اگر بخواهد کوچک‌ترین تهدیدی داشته باشد ان‌شاءالله با پاسخ ویرانگر سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.

اقدام سپاه بسیار به موقع بود

ولی‌الله بیاتی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در واکنش یه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی با بیان اینکه «از اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم»، اظهار کرد: دیشب مشخص شد که چقدر مردم دنیا از رژیم صهیونیستی متنفر هستند.

وی تصریح کرد: جشن و پایکوبی که دیشب مردم ایران و مردم کشور‌های مختلف داشتند حاکی از این است که اقدام سپاه بسیار به موقع بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

در حال تکمیل...