پنج‌شنبه 31 خرداد 1403

واکنش پزشکیان به اخراج استادان دانشگاه

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
واکنش پزشکیان به اخراج استادان دانشگاه

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه صف اول گفت:

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، برنامه صف اول عصر امروز شنبه - 26 خرداد - با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت 17:30 از شبکه خبر آغاز شد.

پزشکیان با حضور در این برنامه تلویزیونی به تشریح برنامه های خود پرداخت.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این برنامه با بیان اینکه زمان جنگ مسئول تیم های اضطراری شدم، گفت: در تمامی عملیات لشکر عاشورا حضور داشتم.

پزشکیان افزود: در حین جنگ، انقلاب فرهنگی شد و اعتصاب و بسته شدن دانشگاه ها از دانشکده ما آغاز و سپس دیگر دانشگاه ها تعطیل شد.

وی بیان کرد: اوایل انقلاب که مسئول گزینش دانشگاه شدم هیچ کسی را اخراج و با هیچ استادی برخورد نکردم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: خودم را در جایگاه قاضی قرار ندادم با اینکه انقلاب بود و قدرت داشتم و می توانستم همه کاری بکنم ولی به هیچ استادی بی احترامی نکردم در حالی که در دانشگاه های دیگر اساتید را اخراج می کردند.

پزشکیان ادامه داد: در آن شرایط بسیاری از روستاها خانه بهداشت نداشت بنابراین اعلام کردم که می‌خواهیم در عرض 2 ماه، 500 خانه بهداشت به نام 500 شهید بسازیم که در این رابطه 630 خانه بهداشت را طی مدت 6 ماهه به اتمام رساندیم و من و بچه‌هایم در روستاها کارگری می‌کردیم.

وی یادآورشد: سال بعد 50 مرکز بهداشتی ساختیم و همه این اقدامات باعث شد معاون وزیر شوم و سپس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدم.

خبر تکمیل می‌شود...

«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر 1403 در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید