دوشنبه 26 شهریور 1403

واکنش کارفرما به حواشی اخیر و مقایسه با استادیوم‌های عراق / چمن استادیوم‌ها را به این شکل تحویل دادم! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
واکنش کارفرما به حواشی اخیر و مقایسه با استادیوم‌های عراق / چمن استادیوم‌ها را به این شکل تحویل دادم! (عکس)

چمن ورزشگاه‌های ایران به عجیب‌ترین شکل و وضعیت خود در آمده و معضلی بزرگ برای برگزاری لیگ و حتی رویدادهای بین المللی شکل داده است.

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم آزادی از دسترس استقلال و پرسپولیس خارج شده و سپاهان نیز قادر نیست در نقش جهان از رقبای خود میزبانی کند. وضعیت در دیگر استادیوم‌ها هم چندان مطلوب ارزیابی نمی‌شود و بیشترین انتقاد را بعد دیدار دو تیم ایران و قرقیزستان در استادیوم فولادشهر اصفهان شاهد بودیم. بعد از این بازی و تصاویری که از چمن استادیوم فولادشهر مشاهده شد، تصاویر زیادی در باب مقایسه در فضای مجازی منتشر شد که حسرت هواداران فوتبالدوست را بیشتر نیز کرد.

در این رابطه شاهین استادجو پیمانکاری که استادیوم بصره عراق را ساخته و در ایران نیز چند استادیوم را پیگیر بوده، واکنش جالبی به این موضوع داشت. او با در اختیار قرار دادن تصاویر مربوط به زمانی که پروژه‌های آماده و بهسازی چند استادیوم در ایران به خصوص نقش جهان را نهایی کرده، در اختیار ورزش سه قرار داده و مدعی است برخی اقدامات غیراصولی اکنون باعث این ماجرا شده است.

او در این خصوص می‌گوید: برخی دوستان لطف داشتند و تصاویری از استادیوم الزورا عراق منتشر کردند و گفتند که این استادیوم توسط یک ایرانی ساخته شده است و به تمجید آن پرداختند. این چمن توسط شرکت ما انجام شده و بابت آن لوح تقدیر هم دریافت کردیم. بحث درباره دلایل خرابی چمن در استادیوم‌های ایران زیاد است و شاید در این وضعیت درست نباشد به افشای آن بپردازیم. اما چه خوب است که همه دوستان اگر علاقمند به این شغل هستند و دل‌شان هم کمی برای فوتبال و هواداران آن می‌تپد، تنها به منافع مالی فکر نکنند و دل نگرانی آنها بیشتر منافع ملی و رفاه فوتبالدوستان باشد.

چمن ورزشگاه الزورا عراق که مورد تمجید و توجه چند وقت اخیر فوتبال‌دوستان قرار گرفته و توسط شرکتی ایرانی ساخته شده است.

وی ادامه داد: من علاقمند به کمک در این خصوص بودم اما برخی دوستان که نمی‌خواهم اسم آنها را بیاورم تا حاشیه‌ای شود، نخواستند و نگذاشتند! این تصاویری که در اختیار گذاشتم مربوط به روز افتتاحیه استادیوم نقش جهان است و بنده و همکارانم چنین چمنی را در اختیار دوستان قرار دادیم. این چمن‌ها در استادیوم عضدی رشت و همچنین استادیوم 50 هزار نفری امام رضا (ع) و یادگار امام تبریز و میانرود شیراز هم می‌توانید مشاهده کنید که با چه کیفیتی در اختیار قرار گرفت و البته در ادامه چه شد.

واکنش کارفرما به حواشی اخیر و مقایسه با استادیوم‌های عراق / چمن استادیوم‌ها را به این شکل تحویل دادم! (عکس) 2
واکنش کارفرما به حواشی اخیر و مقایسه با استادیوم‌های عراق / چمن استادیوم‌ها را به این شکل تحویل دادم! (عکس) 3
واکنش کارفرما به حواشی اخیر و مقایسه با استادیوم‌های عراق / چمن استادیوم‌ها را به این شکل تحویل دادم! (عکس) 4
واکنش کارفرما به حواشی اخیر و مقایسه با استادیوم‌های عراق / چمن استادیوم‌ها را به این شکل تحویل دادم! (عکس) 5