جمعه 30 شهریور 1403

واکنش کنعانی به انفجار‌های اخیر در لبنان

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
واکنش کنعانی به انفجار‌های اخیر در لبنان

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که اقدامات جنون‌آمیز اسرائیل یک تهدید عینی علیه صلح و امنیت بین‌المللی و شایسته اقدام فوری بین‌المللی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مبادرت رژیم صهیونیستی به کشتار جمعی لبنانی‌ها از طریق ابزارهای الکترونیک ارتباطی و خدماتی، یعنی اینکه رژیم صهیونیستی در کشتار کور و دسته جمعی انسان‌ها، توسل به هر ابزار و روشی را مجاز می‌داند. چنین رفتارهای جنون‌آمیز و وحشیانه‌ای، یک تهدید عینی علیه صلح و امنیت بین‌المللی و شایسته اقدام فوری بین‌المللی است.

خبر مرتبط اقدامات ایران پس از وقوع حملات تروریستی در لبنان + جزئیات

اقتصادنیوز: معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه ایران، ضمن محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی که به مجروحیت سفیر کشورمان نیز منجر شد، اعلام کرد وزارت امور خارجه بلافاصله اقدامات سیاسی و حقوقی را در دستورکار فوری خود قرار داد.

جای تأسف است که دولت آمریکا همچنان به حمایت نامحدود از این رژیم ددمنش و آدمکُش ادامه می‌دهد و نه تنها این اقدام را محکوم نکرده‌، بلکه مقامات آن همچنان از حق دفاع اسرائیل از خود سخن می‌گویند!

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
واکنش کنعانی به انفجار‌های اخیر در لبنان 2