جمعه 10 فروردین 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

وب‌گاه فرارو

کاری را که ناهید و فرزانه این روز‌ها انجام داده‌اند، نمی‌شود فقط در زمان «حال» خلاصه کرد. آن‌ها فراموش‌شدگان و متهمان دیروز هستند که حالا به‌عنوان قهرمان روز از این دو نفر یاد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو تأکید کرد، از عدم حضور تیم امید در مسابقات چالش گرندپری ضرر نخواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رحیم صفایی عصر شنبه، هفتم خردادماه) پس از یک دوره مبارزه طولانی با بیماری درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

براستی برخی ورزشکاران با حضور زیر پرچم پناهندگان تمام جوانب را سنجیده‌اند و آیا این تصمیمات که بیشتر از روی احساس و از سر لجبازی است، دستاوردی بیش از ماندن در وطن و افتخارآفرینی زیر پرچم ایران دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

در این بسته خبری می‌توانید اخبار پربازدید سرویس ورزشی خبرآنلاین را ببینید.

وب‌گاه 55 آنلاین

رسانه ها به بررسی علت اصلی مهاجرت چند ورزشکار اخیر پرداختند که به نام یک ورزشکار رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایعاتی خبر می‌دهند کیمیا علیزاده، دختر تاریخ‌ساز ورزش ایران که اولین و تنها مدال زنان ایران در بازی‌های المپیک را به دست آورده، به این دو دختر وزنه‌بردار کمک کرده تا به آلمان پناه ببرند.

وب‌گاه عصر ایران

حضور دو وزنه‌بردار تیم ملی زنان ایران در آلمان حالا علامت سؤال‌ها درباره آینده آنها را پررنگ می‌کند. همان‌طور که کیمیا علیزاده نتوانست به‌سادگی کارهای مربوط به اقامتش را انجام دهد، به نظر می‌رسد یکتا جمالی و پریسا جهانفکریان هم کار سختی برای گرفتن اقامت این کشور داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضور دو وزنه‌بردار تیم ملی زنان ایران در آلمان حالا علامت‌سؤال‌ها درباره آینده آنها را پررنگ می‌کند. همان‌طور که کیمیا علیزاده نتوانست به‌سادگی کارهای مربوط به اقامتش را انجام دهد، به نظر می‌رسد یکتا جمالی و پریسا جهانفکریان هم کار سختی برای گرفتن اقامت این کشور داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: فدراسیون وزنه‌برداری ایران روزهای سختی را سپری می‌کند. این فدراسیون که با رفت و برگشت علی مرادی به صندلی ریاست به اندازه کافی از لحاظ مدیریتی به چالش خورده بود، با مهاجرت دو ملی‌پوش زن، اسیر بحرانی عجیب شده است.

وب‌گاه فرارو

مقصد مشترک یکتا جمالی و پریسا جهانفکریان برای پناهندگی و مهاجرت، باعث به‌راه‌افتادن شایعاتی در ایران شد. شایعاتی که خبر می‌داد کیمیا علیزاده، دختر تاریخ‌ساز ورزش ایران که اولین و تنها مدال زنان ایران در بازی‌های المپیک را به دست آورده، به این دو دختر وزنه‌بردار کمک کرده تا به آلمان پناه ببرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیل محتوای سخنان ورزشکاران نشان می‌دهد 29 تن از آنان، به دلیل مسائل ورزشی ایران را ترک کرده‌اند. نارضایتی از مسئولان وقت فدراسیون یا شرایط حاکم بر ورزش کشور در رقم خوردن این شکل از مهاجرت نقش دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحلیل محتوای سخنان ورزشکاران نشان می‌دهد 29 تن از آنان، به دلیل مسائل ورزشی ایران را ترک کرده‌اند. نارضایتی از مسئولان وقت فدراسیون یا شرایط حاکم بر ورزش کشور در رقم خوردن این شکل از مهاجرت نقشی اساسی داشته است.

خبرگزاری دانا

وزنه بردار کهگیلویه و بویراحمدی پس از مهاجرت خود و کشف حجاب، به دنبال رسیدن به آرزوهایی است که خیال می کند با کشف حجاب و مهاجرت می تواند به آن دست پیدا کند.