یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

خبرگزاری مهر

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان ایران برای حضور در رقابتهای آزاد زنان جهان با انتخاب نماینده سنگین وزن تیم اعزامی کشورمان کامل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین روز ثبت‌نام از نامزدهای دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران امروز پایان می‌یابد تا تکلیف 11 عضو انتخابی و چهار عضو انتصابی در 21 آبان ماه مشخص شود اما این کمیسیون در دوره جدید برای کاهش چالش‌ها نیاز به پوست‌اندازی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه معاند ایران اینترنشنال قصد دارد از راه ورزش به اهداف سیاسی خود برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

نمایش (اتوبوس به نام هوس) به نویسندگی تنسی ویلیامز و کارگردانی مهدی اصغریان می باشد

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از یک ماه از پایان المپیک 2020 توکیو می گذرد اما هنوز پیشگامان ناکامی در این بازی ها هیچ توضیحی بابت این اتفاقات نداده و به نظر می رسد برنامه ای هم برای این کار ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی‌که قبل از المپیک 2020 صحبت از مدال‌آوری بعضی از ورزشکاران و رشته‌ها بود اما این اتفاق نیفتاد و هیچ‌کس هم پاسخگوی این ارزیابی‌های و نادرست اشتباه نیست.

وب‌گاه عصر ایران

ر روزگارانی که برایمان زندگی معنایی جز مرگ تدریجی نفس هایمان، آرزوهایمان و شاید عاشقانه هایمان ندارد مجالی یافتیم تا برایتان از امید و عشق به وطن، ترانه ای آهنگین بسراییم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه ورزش در حالی در بازی‌های المپیک و پارالمپیک از آوردن نام ورزشکار مهاجر ایرانی طفره می‌رفت که بدون هیچ خط قرمز و مشکلی بازی تیم ملی فوتبال آذربایجان را با حضور دو فوتبالیست ایرانی به صورت زنده پخش کرد!

خبرگزاری ایسنا

در سه دوره اخیر المپیک، استان‌های مازندران و تهران بیشترین ورزشکاران کسب کننده مدال را به خود اختصاص داده‌اند و ورزشکاران ایرانی در رشته‌های کشتی و وزنه‌برداری موفق شده‌اند، بیشترین مدال را به دست آورند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایسنا

دوره چهارساله کمیسیون ورزشکاران در حالی دو ماه دیگر به پایان می رسد که این کمیسیون هیچ خروجی مثبتی نداشت و تنها در طول این چهار سال درگیر حاشیه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی تکواندوی ایران در المپیک توکیو عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

وب‌گاه فرارو

بعد از اتمام آن بازی‌ها، نوبت به بازی‌های پارالمپیک توکیو رسیده است. در این دوره از بازی‌ها نیز درست مثل بازی‌های المپیک، تیم پناه‌جویان تشکیل شده است و درست مثل همان بازی‌ها، این تیم هم ورزشکار ایرانی دارد. در بین تیم شش‌نفره پناه‌جویان پارالمپیکی که متشکل از پنج مرد و یک زن هستند، اسمی از ورزشکار ایران هم دیده می‌شود؛ شهراد نساج‌پور.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرش وثاقتی جلال؛ المپیک 2020 توکیو به پایان رسید و کاروان ورزشی ایران حضور پرفراز و نشیبی در این دوره از رقابت ها داشتند. اما در میان حوادث المپیک توکیو، سوم مرداد روزی تلخ برای ورزش ایران بود. بانوی تکواندوکار تیم ملی ایران در حالی برروی تاتامی رفت که حریفش برنده مدال برنز دوره گذشته المپیک و یک ایرانی الاصل دیگر بود. البته به کار بردن واژه ایرانی برای...