یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

وب‌گاه فرارو

شرایط سنی برای مشکات‌الزهرای 17ساله، انگیزه و البته دستاوردش آن‌قدری خوب و درخور هست که در آینده‌ای نه‌چندان دور با پیشنهادهای ریزودرشت از سوی کشورهای همسایه روبه‌رو شود که بخواهند برای پرچم آنها به زمین تنیس و رقابت با بزرگان این رشته پا بگذارند. اینجاست که باید آنهایی که امورات ورزشی را در دست دارند، آستین همت بالا زده و از لحاظ مالی این جوان مستعد را حمایت کنند.

خبرگزاری دانا

علی‌رغم هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان ملت ایران، پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی در طول این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست و رشد قابل توجه ورزش همگانی و قهرمانی در عصر حاضر قابل مقایسه با قبل از انقلاب نبوده است.

وب‌گاه عصر ایران

سوگیری تأییدی را می‌توان سوگیری «من خیلی باهوش هستم، بگذار نشان بدهم چرا» هم نامید. سوگیری تأییدی تمایل ما به جست‌وجو و یافتن اطلاعات برای تأیید آن چیزی است که باور داریم. این جست‌وجو سطحی است و ما در این سوگیری از کسب اطلاعاتی که برخلاف باور ما هستند، امتناع می‌کنیم.

وب‌گاه تابناک

فیفا برخلاف نشریه فرانس فوتبال که مسی را شایسته کسب توپ طلا دانست، امشب لواندوفسکی ماشین گلزنی غیرقابل مهار بایرن مونیخ را به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب گرد. نام علی دایی و مهدی طارمی نیز در این مراسم اعلام شد!

وب‌گاه خبر آنلاین

در مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال جهان توسط فدراسیون جهانی فوتبال در سال 2021 جایزه بهترین بازیکن سال به مهاجم لهستانی بایرن مونیخ تعلق گرفت.

وب‌گاه فرارو

در مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال جهان توسط فدراسیون جهانی فوتبال در سال 2021، جایزه بهترین گل سال به بازیکن آرژانتینی تاتنهام رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه پدیده به شایعه قمه کشی در محل تمرین تیم خود واکنش نشان داد

وب‌گاه خبر آنلاین

در این بسته خبری می‌توانید اخبار پربازدید و جذاب سرویس ورزشی خبرآنلاین را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اولین ستاره های بین المللی فوتبال ایران یک داور بوده است؛ داوری که در دو جام جهانی پیاپی با پرچم ایران قضاوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: دیدار دو تیم واتفورد و تاتنهام برای دقایقی به دلیل مشکل به وجود آمده برای یکی از هواداران تیم میزبان متوقف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: پیشکسوت باسابقه استقلالی‌ها در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: کسب سه امتیاز بازی مقابل تراکتور برای شاگردان گل‌محمدی از نان شب هم واجب تر است تا بتواند دوباره به صدر جدول برگردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال های اخیر همیشه به شیوه کار بنا انتقاداتی وارد بوده. این انتقادات در هفته های اخیر، به اوج خود رسید و باعث بروز اختلاف هایی در بین اهالی کشتی فرنگی و انتقاد شاگردان سابق بنا شد

وب‌گاه فرارو

قطعا می‌شود از محمد بنا به‌عنوان مربی‌ای که اعتقادی به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی ندارد، انتقاد کرد و این سیاستش را زیر سؤال برد ولی یقینا نمی‌شود او را مقصر رفتن علی ارسلان یا هر ورزشکار دیگری از ایران دانست. اصلا مگر نه اینکه در هر عرصه ورزشی، مربی حق دارد در مورد مسائل فنی تمام‌و‌کمال حرف آخر را بزند؟

خبرگزاری ایسنا

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی با انتقاد از محمد بنا، گفت: وقتی به علی ارسلان هیچ فرصتی نمی‌دهید تا برای ایران مدال بگیرد، مجبور می‌شود به کشور دیگری برود تا عمر قهرمانی‌اش تباه نشود.

خبرگزاری میزان

اخیرا تغییر تابعیت علی ارسلان، عضو پیشین تیم ملی کشتی فرنگی و مهاجرت او به صربستان حسابی خبرساز شده است.