پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

وب‌گاه فرارو

مقصد مشترک یکتا جمالی و پریسا جهانفکریان برای پناهندگی و مهاجرت، باعث به‌راه‌افتادن شایعاتی در ایران شد. شایعاتی که خبر می‌داد کیمیا علیزاده، دختر تاریخ‌ساز ورزش ایران که اولین و تنها مدال زنان ایران در بازی‌های المپیک را به دست آورده، به این دو دختر وزنه‌بردار کمک کرده تا به آلمان پناه ببرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیل محتوای سخنان ورزشکاران نشان می‌دهد 29 تن از آنان، به دلیل مسائل ورزشی ایران را ترک کرده‌اند. نارضایتی از مسئولان وقت فدراسیون یا شرایط حاکم بر ورزش کشور در رقم خوردن این شکل از مهاجرت نقش دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحلیل محتوای سخنان ورزشکاران نشان می‌دهد 29 تن از آنان، به دلیل مسائل ورزشی ایران را ترک کرده‌اند. نارضایتی از مسئولان وقت فدراسیون یا شرایط حاکم بر ورزش کشور در رقم خوردن این شکل از مهاجرت نقشی اساسی داشته است.

خبرگزاری دانا

وزنه بردار کهگیلویه و بویراحمدی پس از مهاجرت خود و کشف حجاب، به دنبال رسیدن به آرزوهایی است که خیال می کند با کشف حجاب و مهاجرت می تواند به آن دست پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجرت ورزشکاران به کشورهای دیگر دلایل متعددی دارد که از جمله آن می‌توان به معیشت، رسانه‌ها و عملکرد مدیران اشاره کرد؛ پدیده‌ای که مهار آن مستلزم رسیدگی به تمام ایفاگرانی است که ورزشکار را به سمت مهاجرت سوق می‌دهد.

خبرگزاری دانا

وزنه‌بردار زن کهگیلویه‌وبویراحمدی که تنها دارای رتبه "نهم" مسابقات آسیایی بود با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، خبر از مهاجرت از ایران و پناهنده‌شدن داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ضعف مدیریت ورزشی از یک سو و وعده های پوچ و توخالی به برخی ورزشکاران نخبه، زمینه را برای سوء استفاده فرصت طلبان علیه ورزش ایران ایجاد کرده است.

وب‌گاه فرارو

سناریوی گم‌شدن یکتا جمالی در یونان دقیقا شبیه به ماجرای گم‌شدن شقایق باپیری در آذر 1400 است؛ شقایق که به همراه تیم ملی هندبال راهی اسپانیا شده بود، هتل تیم ملی را ترک کرد و برنگشت. اندکی بعد پلیس محلی، گم‌شدن او را تأیید کرد و گفت که خبری در این مورد به دستش رسیده؛ ولی نمی‌تواند آن را تأیید کند. گم‌شدن شقایق درست بعد از ناپدیدشدن چهار ورزشکار کامرونی در اسپانیا رقم خورد که مشخص شد همگی...

وب‌گاه فرارو

تازه‌ترین واکنش‌ها به حضور زنان در ورزشگاه، اظهارات بحث‌برانگیز آیت‌الله سیدمحمد‌مهدی حسینی‌همدانی، امام‌جمعه کرج است که گفته مکان‌های ورزشی برای نوجوانان پسر هم مناسب نیست، چه برسد به زنان

وب‌گاه فرارو

در شرایطی که هیچ توجهی به سرمایه‌ای مثل علی ارسلان نمی‌شود، پس او چه کار باید بکند؟ کجا باید آینده خود را بسازد و به آرزو‌هایی که در دوران قهرمانی دارد، برسد؟ اصلا چه راهی به‌جز رفتن برای او باقی می‌ماند؟ او در چنین شرایطی ناچار است به جایی برود که به او فرصت بدهند، نه اینکه هر کاری کند و هر نتیجه‌ای بگیرد باز هم مورد بی‌مهری قرار بگیرد. وقتی این فرصت را به آن‌ها نمی‌دهید که برای کشور...

خبرگزاری ایسنا

رئیس هیات پزشکی ورزشی قم گفت: بر اساس آمار ورزشکاران سازمان یافته، رشته ووشو و تکواندو ورزش‌های رزمی پر طرفدار در بین بانوان قمی هستند.

خبرگزاری تسنیم

تکواندو ایران در سال 1400 شاهد اتفاقات و حوادث زیادی در عرصه مدیریتی و میادین بین‌المللی بود.

خبرگزاری ایسنا

تکواندوی ایران با ثبت ضعیف‌ترین نتیجه خود در ادوار المپیک و ناکامی در رسیدن به مدال، سال 1400 را پشت سر گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: این‌روزها اسم مشکات‌الزهرا صفی، جوان تنیس‌باز ایرانی به گوش خیلی‌ها خورده است؛ دختر 17ساله‌ای که پس از ثبت کلی عنوان «اولین‌ها»، به رقابت‌های معتبر گرنداسلم جوانان رسید و در اقدامی تاریخی به مرحله دوم این رقابت‌ها نیز صعود کرد، در این مرحله برابر یکی از قدرت‌های این رشته شکست خورد و از گردونه این تورنمنت کنار رفت.