یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال‌های اخیر تعداد ورزشکاران مهاجر البته در میان نخبگان افزایش یافته و همین نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. با این حال افراد کمی هستند که بعد از کوچ شرایط رو به رشدی را پشت سرمی‌گذارند و بسیاری هم هستند که حتی در بعد ورزش قهرمانی هم فعالیت نمی‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

نامزدهای جوایز گلوب ساکر 2021 همزمان با نزدیک شدن به پایان سال اعلام شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزدهای نهایی بهترین‌های فوتبال جهان در سال 2021 توسط «گلوب ساکر» معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

نامزدهای نهایی بهترین‌های فوتبال جهان در سال 2021 توسط «گلوب ساکر» معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

آغاز به کار دوباره کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با حواشی همراه بود و این احساس به وجود آمد که مبادا بار دیگر مسیری پرحاشیه را در پیش بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الناز شاکردوست امسال با فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی نوید محمودی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

وب‌گاه فرارو

کشور‌های مختلف برای دراختیارداشتن نابغه 16 ساله ایرانی به صف شده و هرکدام امتیازات متفاوتی به او دادند، به این امید که علیرضا را جذب کنند؛ ولی نهایتا این فرانسوی‌ها بودند که با همکاری شهردار شارتر، شهری در 95 کیلومتری پاریس، نظر فیروزجا را جلب کردند و او را به‌همراه خانواده‌شان به این شهر کوچک بردند

خبرگزاری مهر

نخستین دوره رقابتهای تکواندو آزاد زنان جهان فردا پنجشنبه با برگزاری مبارزات سه وزن آغاز می شود که سه نماینده از ایران به دیدار رقبای خود می روند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران با معرفی 10 ورزشکار مرد و پنج ورزشکار زن پایان یافت که در مقایسه با نخستین دوره، حضور زنان در این دوره از کمیسیون افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک گفت: وعده برخی کاندیداها در انتخابات کمیسیون ورزشکاران خارج از شرح وظایف کمیته و کمیسیون است و قابلیت اجرایی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک امروز (جمعه) آغاز شد و ملی‌پوش المپیکی کشتی کشورمان نخستین رای را به صندوق انداخت.

خبرگزاری تسنیم

درست است کمیسیون ورزشکاران نمره قبولی نگرفت اما ورزشکاران این بار می‌توانید با انتخاب افراد جدید، خون تازه‌ای در این کمیسیون تزریق کنند.

خبرگزاری ایسنا

کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک درحالی وارد دومین دوره انتخابات می شود که در چهارسال گذشته هیچ دستاوردی چشمگیری نداشت و تمام وعده و وعیدها در حد حرف باقی ماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همه نامزدهای دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران تایید صلاحیت شدند که بر این اساس 56 نامزد روز جمعه 21 آبان برای کسب 11 کرسی رقابت می‌کنند.