یک‌شنبه 18 شهریور 1403

وزارت بهداشت

وزارت بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران در واکنش به آیین‌نامه 1400 که مربوط به صدور مجوز تاسیس داروخانه در کشور است، اظهار کرد: قانونی که قبلاً بود، قانون وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بود که قانون تقریباً خوبی بود که فاصله هر داروخانه حداقل 200 متر بود و اجازه نمی‌دادند این فاصله کمتر شود یا حدنصاب جمعیت داشت مثلاً می‌گفتند به ازای 7 هزار نفر جمعیت، یک داروخانه نیاز است و مجوز داروخانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هادی احمدی عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران در واکنش به آیین‌نامه 1400 که مربوط به صدور مجوز تاسیس داروخانه در کشور است، اظهار کرد: قانونی که قبلاً بود، قانون وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بود که قانون تقریباً خوبی بود که فاصله هر داروخانه حداقل 200 متر بود و اجازه نمی‌دادند این فاصله کمتر شود یا حدنصاب جمعیت داشت مثلاً می‌گفتند به ازای 7 هزار نفر جمعیت، یک داروخانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اعضای طرح پزشک پژوهشگر به خبرآنلاین می‌گوید: «من از اردیبهشت 1400 تا همین امروز، یک متخصص مغز و اعصاب و دارای فلوشیپ و پی‌اچ‌دی هستم که خانه‌نشینم و اجازه هیچ فعالیت حرفه‌ای را ندارم. در حالی که طی سال‌های 92 تا 97 به‌عنوان یک جراح مشغول کار بودم و ماهانه حدود 12 هزار دلار درآمد داشتم، ولی حالا سه سال است که بیکارم. به چه جرمی؟ به جرم پزشک پژوهشگر بودن.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره مذاکرات برای دستیبابی به توافق آتش بس در غزه و آزادی اسرا گفت: ما معتقدیم که به توافق نزدیک هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان آخرین نشست با خبرنگاران از نقشه‌ای استفاده کرد که کرانه باختری در آن وجود ندارد، اصرار غرب برای تحقق راه‌حل موسوم به دو دولتی را مزورانه توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان آخرین نشست با خبرنگاران از نقشه‌ای استفاده کرد که کرانه باختری در آن وجود ندارد، اصرار غرب برای تحقق راه‌حل موسوم به دو دولتی را مزورانه توصیف کرد.

خبرگزاری دانشجو

طبق آخرین آمار، نرخ رشد جمعیت ایران با ادامه وضعیت فعلی، این نرخ طی چندسال آینده به عدد صفر رسیده و در آینده‌ای نه چندان دور، کشور با نرخ رشد منفی جمعیت مواجه خواهدشد.

وب‌گاه فرارو

توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، بخشنامه ساعت کاری ادارات خوزستان، ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - زینب ترکمان (دانشجوی کارشناسی، دبیر نشریه دانشکده ادبیات - انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی): بعد از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، تمامی اعضای کابینه آقای پزشکان رأی اعتماد گرفتند و دولت چهاردهم رسما کار خود را آغاز کرد. درباره یکی از صحنه‌های ماندگار این روز‌ها می‌توان به انتصاب فرزانه صادق مالواجرد به مقام وزارت راه‌و‌شهرسازی اشاره...

خبرگزاری مهر

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی اصلی سازمان بهزیستی در دوره جدید تصمیم گرفت از عموم مردم و مددجویان بهزیستی بخواهد در انتخاب رئیس سازمان بهزیستی مشارکت داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو پرستار مشهدی که به دلیل حضور در تجمع های اعتراضی صنفی بازداشت شده بودند؛ آزاد شدند. دو پرستار مشهدی که به دلیل حضور در تجمع های اعتراضی صنفی بازداشت شده بودند؛ آزاد شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ دو پرستار مشهدی که به دلیل اعتراضات صنفی پرستاران بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی کشور در تمامی استان‌ها به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان از 15 شهریور به حالت قبل برمی‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استناد اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ 1403/03/15 مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌ها تا پانزدهم شهریورماه سال جاری به علت صرفه‌جویی در مصرف برق، ساعت کار ادارات و بانک‌ها از روز پنجشنبه 15 شهریور 1403 به روال سابق باز می‌گردد. وبسایت خبری - تحلیلی فراروfarau.com | @fararunews بر این اساس، زمان خدمت رسانی به مشتریان...

وب‌گاه فرارو

شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استناد اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ 1403/03/15 مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌ها تا پانزدهم شهریورماه سال جاری به علت صرفه‌جویی در مصرف برق، ساعت کار ادارات و بانک‌ها از روز پنجشنبه 15 شهریور 1403 به روال سابق باز می‌گردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آنها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. آمار‌های عجیب کلاهبرداری با عنوان اعزام دانشجو به خارج مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان...