جمعه 10 فروردین 1403

وزارت بهداشت

وزارت بهداشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر، انتشار اخباری مبنی بر آلودگی رودخانه ارس به مواد رادیواکتیو خبرساز شده است. رودخانه ارس با مواد رادیواکتیو آلوده شده است. رودخانه ارس آلوده است و آمار ابتلا به سرطان در اردبیل بیشتر از همه نقاط کشور است. نشت مواد رادیواکتیو از نیروگاه هسته‌ای و قدیمی و غیراستاندارد ارمنستان به رودخانه ارس، به‌علت کهنگی قطعات و احتمال خطرآفرینی فراوان جانی و محیط زیستی نیروگاه هسته‌ای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه امروز (پنجشنبه) جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه را از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (15 مهر 1402) تاکنون اعلام کرد. بر اساس گزارش الجزیره به نقل از وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای تجاوز‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 32 هزار و 552 تن افزایش یافته است. همچنین حمله‌های هوایی...

وب‌گاه فرارو

نفخ معده اگرچه متداول است، اما همیشه ناشی از رژیم غذایی فقیر، تجربه سطوح بالای استرس، قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های مختلف و... نیست.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه 6 شهر تهران جزئیات احداث 3 پارکینگ بیمارستانی با 1650 ظرفیت را در جوار 3 بیمارستان مهم تهران را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن 80 سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید نمایند. بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدحسن هاشمی، وزیر پیشین بهداشت با اشاره به خودکشی دکتر پرستو بخشی گفت: وظیفه وزیر و همکارانش است که تک تک این مرگ‌های شوک‌آور برای جامعه پزشکی را به کمک جامعه‌شناسان و روانپزشکان و عالمان این بخش بررسی و تحلیل کنند و در دولت درصدد پیشگیری برآیند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

9 اصل طول عمر مردم سنگاپور عبارتند از: حرکت طبیعی در زندگی روزمره؛ داشتن هدف؛ داشتن روتین‌هایی برای کاهش استرس؛ توقف غذا خوردن تا مرز 80 درصد سیری؛ مصرف بیشتر غذاهای گیاهی؛ عضویت در یک جامعه؛ حفظ روابط نزدیک با عزیزان و احاطه شدن توسط افرادی با عادات سالم سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند. دان بوتنر، ابداع‌کننده اصطلاح «مناطق...

وب‌گاه فرارو

ادامه فعالیت دکتر رضا ملک‌زاده با تایید وزارت بهداشت و طبق آیین‌نامه اعضای هیات علمی مبنی بر فعالیت اساتید ممتاز تا سن 80 سالگی بر اساس نیاز‌های آموزشی و پژوهشی، تمدید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادامه فعالیت دکتر رضا ملک‌زاده با تایید وزارت بهداشت و طبق آیین‌نامه اعضای هیات علمی مبنی بر فعالیت اساتید ممتاز تا سن 80 سالگی بر اساس نیازهای آموزشی و پژوهشی، تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ادامه فعالیت دکتر رضا ملک‌زاده با تایید وزارت بهداشت و طبق آیین‌نامه اعضای هیات علمی مبنی بر فعالیت اساتید ممتاز تا سن 80 سالگی بر اساس نیازهای آموزشی و پژوهشی، تمدید شد.

وب‌گاه فرارو

رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: تا دستیابی به نتیجه نهایی تحقیقات درباره حمله تروریستی به سالن کنسرت در شهرکروکوس باید "کمی صبور باشیم".

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: تا دستیابی به نتیجه نهایی تحقیقات درباره حمله تروریستی به سالن کنسرت در شهرکروکوس باید "کمی صبور باشیم".

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 فروردین ماه امسال آغاز می شود.. مرحله دوم این طرح قرار است تا 17 فروردین‌ماه ادامه داشته باشد، طرحی که «شرط 200 هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از 120 به 220 هزار تومان افزایش یافته است. جزئیات و زمان کالابرگ الکترونیکی فروردین ماه اعلام شد مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا هجدهم فروردین...