پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

وزارت بهداشت

وزارت بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سخنگوی صنعت آب کشور از افزایش حدود 30 درصدی آب سطح دریاچه که معادل 1250 کیلومترمربع است خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری فرانسه از تلاش داعش برای انجام چندین عملیات تروریستی در خاک کشورش پرده برداشت.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد تعرفه‌های پزشکی تا سقف 35 درصد خبر داد و گفت: تعرفه‌ها معادل دستمزد پزشکان نیست.

خبرگزاری تسنیم

مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: از 15 اسفند 1402، (ابتدای طرح نوروزی) تا چهارم فروردین، بیش از 766 هزار مورد بازرسی از اماکن مختلف انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد که از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا چهارم فروردین، حدود 799 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری تهران اعلام کرد: به ترنس‌های معتاد متجاهر اسکان می‌دهیم، اما هیچ مسئولیتی را نمی‌توانیم قبول کنیم. شهرداری تهران اعلام کرد: به ترنس‌های معتاد متجاهر اسکان می‌دهیم، اما هیچ مسئولیتی را نمی‌توانیم قبول کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: به موضوع ترنس‌ها وزارت بهداشت باید ورود کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید کریمی گفت: رشد تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی تا سقف 35 درصد در هیأت وزیران مصوب شد. اگرچه این عدد با مصوبه 46 درصدی شورای عالی بیمه فاصله دارد و مراکز درمانی را در تأمین هزینه‌های خود با مشکل مواجه خواهد کرد، ولی با توجه به محدودیت‌های مالی دولت می‌بایست از مساعدت حداکثری دولت در تصویب عدد 35 درصد تشکر کنیم. وی افزود: همانطور که قبلاً...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین درباره پیشنهادها در مورد لغو قانون تعلیق حکم اعدام با هدف تعیین اشد مجازات برای عاملان حمله تروریستی در مسکو گفت: ما در حال حاضر در این بحث شرکت نمی‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از تزریق 1255 مورد واکسن فلج اطفال در مرزها و 2367 مورد تزریق واکسن هاری توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ابتدای طرح سلامت نوروزی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از تزریق 1255 مورد واکسن فلج اطفال در مرزها و 2367 مورد تزریق واکسن هاری توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ابتدای طرح سلامت نوروزی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران: موضوع ترنس‌ها مسئله‌ای تخصصی و فنی است و پیچیدگی‌هایی دارد، لذا لازم است تا وزارت بهداشت به این موضوع ورود کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر احد بنار درباره برنامه‌های سال 1403 حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت گفت: چند اولویت در برنامه‌های وزارت بهداشت برای سال 1403 درنظرگرفته شده است که یکی از مهمترین آنها، افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی است. افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی وی گفت: با توجه به تفاهم نامه‌ای که وزارت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان بازرسی نسبت به پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط کنکور سراسری در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط کنکور سراسری در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل بهار، هوا گرم‌تر می شود و رطوبت هوا افزایش پیدا می‌کند بهتر است غذاهایی که ساده و اجزا و ترکیبات کمتری دارند مصرف شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک تن از اساتید داخلی (گوارش) بیمارستان رحیمی خرم‌آباد نهایت بی‌انصافی، توهین و تحقیر را در حق ایشان انجام دادند. یک تن از اساتید داخلی (گوارش) بیمارستان رحیمی خرم‌آباد نهایت بی‌انصافی، توهین و تحقیر را در حق ایشان انجام دادند. علی سلحشور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی ایران در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص بیماری‌های قلب و عروق در بیمارستان نورآباد...

وب‌گاه فرارو

علی سلحشور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی ایران در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص بیماری‌های قلب و عروق در بیمارستان نورآباد دلفان در مطلبی با عنوان "این حجم از افسردگی میان جوان پزشکان بی‌سابقه است! " در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت...