جمعه 28 اردیبهشت 1403

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهقان گفت: دیوان بین‌المللی دادگستری اگر از مردم فلسطین دفاع نمی‌کند از حیثیت خودش دفاع کند.

وب‌گاه الف

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است و تقریبا این 2 عدد در کنار هم افزایش یافته اند و رویکرد دولت نیز از بین بردن شکاف بین دستمزد و تورم بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اسفندماه سال گذشته برای تعین حقوق کارگران در سال 1403، 20 نشست شورای عالی کار برگزار شد و هم نمایندگان جامعه کارگری و هم نمایندگان جامعه کارفرمایی حرف بجا زدند و از حقوق کارگران و کارفرمایان دفاع کردند اما این اتفاقی که نمایندگان حوزه کارگری جلسه را بدون امضا ترک کردند، مناسب نبود زیرا ماندنشان در جلسه به افزایش یک یا 2 درصدی به حقوق کارگران...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: در طول فعالیت دولت مردمی سیزدهم در این استان حدود 200 هزار فرصت جدید شغلی ایجاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است و تقریبا این 2 عدد در کنار هم افزایش یافته اند و رویکرد دولت نیز از بین بردن شکاف بین دستمزد و تورم بوده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار با اشاره به اینکه بالغ بر یک میلیون و 200هزار نفر بیمه شده اجباری و اختیاری جدید وجود دارد گفت: مطابق آمارها وعده تحقق یک میلیون شغل محقق شد. دولت 3000واحد بزرگ و متوسط تعطیل شده را به چرخه تولید برگرداند.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته که یکی از محوری‌تری دستورات کار، توسعه اشتغال بود، به فضل الهی و عنایت دولت کریمه، وعده یک میلیون فرصت شغلی محقق شد و دولت با افتخار و با آماری متقن که روایتگری‌اش با تمام اصول و قواعد سنجشی همسازی دارد، آن را تبیین کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته با فضل الهی و عنایت دولت کریمه یکی از محوری‌تری دستورات کار اشتغال بود و دولت توانست وعده یک میلیون فرصت شغلی را محقق کند و با افتخار و با آماری متقن که روایتگری‌اش با تمام اصول و قواعد سنجشی همسازی دارد، تبیین کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح مالیات بر عایدی سرمایه طلا و الزام ثبت معاملات چه تغییراتی در بازار به‌وجود می‌آورد؟ قرار است چه کسانی نقره‌داغ شوند و سرمایه‌گذاران واقعی چطور می‌توانند همچنان محترمانه به فعالیت خود ادامه دهند؟ مالیات بر عایدی سرمایه که قرار است از سود خرید و فروش در حوزه‌های بازار خودرو، مسکن، ارزهای خارجی، طلا و سکه حاصل شود، سازمان امور مالیاتی نرخ و میزان آن را از صفر تا 40 درصد (بسته به مدت...

وب‌گاه گسترش

دهک‌بندی جمعیت کشور به عنوان مبنایی برای پرداخت یارانه به خانوارها استفاده می‌شود. در حال حاضر، تنها نخستین تا نهمین دهک‌ها مستحق دریافت یارانه هستند. اما خانوارهای دهک دهم که به عنوان خانوارهای با درآمد بالا در کشور شناخته می‌شوند، از دریافت یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی مستثنی می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

نشست هم‌اندیشی منتخبین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد و از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کارفرمای نمونه کشوری تقدیر به عمل آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران، 7 اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس داده های بودجه، دولت بیش از 453 هزار میلیارد تومان اعتبار برای صندوق‌های بازنشستگی کشور در نظر گرفته است که بیش از 256 هزار میلیارد تومان از این مبلغ (56 درصد) به صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت کارگران منتخب جشنواره امتنان در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شدند که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهار وزارتخانه «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «آموزش و پرورش» و «دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح» به ترتیب بیشترین میزان از بودجه عمومی دولت در 1403 را به خود اختصاص داده‌اند. چهار وزارتخانه «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «آموزش و پرورش» و «دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح» به ترتیب بیشترین میزان از بودجه عمومی دولت در 1403 را...