جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیرکار در واکنش به نامه خانه صمت مبنی بر کاهش 10درصدی حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5شنبه ها گفت: کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5 شنبه تخلف است. درصورتی که چنین تخلفی صورت گرفت باید جلوی آن گرفته شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت کار با اشاره به اینکه سامانه جستجوی شغلی بستری مناسب برای رقالبت سالم میان دفاتر کاریابی ها است گفت: کاریابی های برتر استفاده کننده از این سامانه معرفی می شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال1403 تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیرکار در واکنش به نامه خانه صمت مبنی بر کاهش 10درصدی حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5شنبه ها گفت: کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5 شنبه تخلف است. درصورتی که چنین تخلفی صورت گرفت باید جلوی آن گرفته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین تغییرات دهک بندی خانوار‌ها بر اساس اطلاعات اقتصادی سال‌های 1399 تا 1402 در سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعمال شد که نشان دهنده دهک خانوار و وضعیت مشمول بودن یا نبود دریافت یارانه نقدی است. طبق قانون بودجه 1402 بند (د) تبصره 17 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است هر شش ماه یک بار دهک درآمدی خانوارها را به‌روزرسانی کند و براساس رفتار مالی افراد و شاخص‌های مختلف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیدار کارگران با رهبری در هفته ملی کار و کارگر خبرداد.

وب‌گاه گسترش

محمدرضا چکشیان گفت: مسکن از جمله موضوعات کلان کشور است و جامعه در بحث مسکن مشکل دارد و دولت در تلاش است تا بخشی از مشکلات مسکن را مرتفع کند.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از 220 هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش 35 درصدی که در حقوق و دستمزد 1403 صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حلقه یاران رئیسی با کمترین تغییر همراه بوده است و با اینکه درخواست ها برای اصلاح کابینه روز به روز بیشتر می شود اما رئیس دولت سیزدهم اصرار بر جابجایی مدیرانش دارد نه برکناری و جایگزینی آنها با افراد کارآمدتر.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش 35 درصدی که در حقوق و دستمزد 1403 صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش 35 درصدی که در حقوق و دستمزد 1403 صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است. به گزارش عرشه آنلاین، محمدرضا چکشیان در حاشیه نشست تبیین برنامه های هفته کارگر درباره افزایش 35...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش 35 درصدی که در حقوق و دستمزد 1403 صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از فردا با تجدید میثاق آرمان های امام خمینی آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز شد و با برنامه‌های متعدد ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر توسعه هدایت نیروی کار وزارت کارگفت: در مدت 10ماهه تعداد 330هزار نفر نیروی کار در سامانه جستجوی شغلی ثبت‌نام کرده‌اند و 317هزار فرصت شغلی به ثبت رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کار درباره پیشنهاد خود مبنی بر تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال آینده و واگذاری تصمیم‌گیری آن به مجلس گفت: لایحه آن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقریباً مراحل پایانی خود را طی می‌کند، بعد از اتمام و در هفته‌های آینده تقدیم خواهد شد و پس از تصویب و طی تشریفات در دولت، تقدیم مجلس خواهد شد.