جمعه 7 اردیبهشت 1403

وزارت نفت

وزارت نفت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پروژه پتروشیمی لغو شد؛ اما بخش هایی از مراتع میانکاله همچنان بلاتکلیف در میان فنس‌ها محصور مانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساخت 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد شروع شده و 500 هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز بازی تجارت در کشور، آهسته و بدون سروصدای معمول، در حال تصمیم‌گیری برای انجام دو کار بزرگ است؛ از این دو، یکی به انجام رسیده و دیگری به شکل چراغ خاموش در حال حرکت است و تنها برخی نشانه‌های خیلی کوچک بر حرکت آن دلالت دارد. طرح یک: تشکیل شورای‌عالی تجارت که در سایه سنگین ابهام قرار دارد و دو: لایحه تجارت که آن‌قدر بدون سروصدا تصویب شد که به‌نظر می‌رسد همه بیشتر در شوک هستند که چگونه...

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است، اذعان کرد: مکان‌یابی پنجاه و هفت شهرک مسکونی با ظرفیت چهارصد هزار واحد در سراسر کشور صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است، گفت: مکان‌یابی 57 شهرک مسکونی با ظرفیت 400 هزار واحد در کشور انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

در نشست وزرای نفتی ایران و پاکستان بحث و بررسی بر روی توسعه همکاری‌های انرژی انجام شد و آغاز تجارت گازی دو کشور مورد واکاوی دو طرف قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: صدور مجوزهای الکترونیکی و شناسه یکتا با پیگیری‌های انجام شده از 400 هزار فقره عبور کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «ارسلان مالکی» افزود: نمایندگان وزارت نفت اراضی مازاد متعلق به این وزارتخانه را در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند. معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه دست‌کم 80 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است. سازمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل امروز در اولین کنفرانس ملی مهارتی ایران که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: باید حواسمان باشد که شخصیت علمی فناوری و نوآوری کشورمان را هماهنگ ببینیم، شخصیت علمی کشورمان نباید کاریکاتوری رشد کند، اگر این‌گونه باشد اثربخشی در کشور نخواهد داشت. وی ادامه داد: منظور از این‌که شخصیت علمی ما باید هماهنگ رشد کند...

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای را توسعه دهیم بنابراین پیگیر این هستیم تا این دانشگاه را به دانشگاه مهارت ملی تبدیل کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 370 هکتار زمین برای ساخت 80 هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در قالب تفاهم با وزارت نفت اختصاص یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت، اراضی مستعد ساخت مسکن در 9 استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وب‌گاه گسترش

طبق آمار، ایران توانسته است رکورد صادرات نفت را طی 6 سال گذشته بشکند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت که در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت، اراضی مستعد ساخت مسکن در 9 استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.