سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حوزه ورزش هر مدالی که به دست می‌آید به روایت پیشرفت کمک می‌کند. زمانی که قهرمانان کشور در یک رویداد بین‌المللی حضور دارند و سرود کشور پخش می‌شود باعث غرور ملی می‌شود و این اثرگذاری ورزش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز در محل این وزارتخانه در دیداری چهره به چهره با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس برآورد آمار‌های جمعیتی، در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار نفر از مردان و حدود 550 هزار نفر از زنان دهه شصتی مجردند که البته از آنجا که مردان متولدِ این دهه الزاماً با خانم‌های دهه شصتی ازدواج نمی‌کنند، اکثریت آن‌ها تا مرز 50 سالگی ازدواج خواهند کرد براساس برآورد آمار‌های جمعیتی، در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار نفر از مردان و حدود 550 هزار نفر از زنان دهه شصتی مجردند که البته...

وب‌گاه فرارو

براساس برآورد آمار‌های جمعیتی، در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار نفر از مردان و حدود 550 هزار نفر از زنان دهه شصتی مجردند که البته از آنجا که مردان متولدِ این دهه الزاماً با خانم‌های دهه شصتی ازدواج نمی‌کنند، اکثریت آن‌ها تا مرز 50 سالگی ازدواج خواهند کرد و در این میان دایره همسرگزینی برای خانم‌های دهه شصتی محدودتر است؛ اما در مجموع طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، هم‌اکنون غالب مخاطبان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیرو‌های غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی در بیانیه‌ای قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح ایران در برابر جنایات خبیث اسرائیل قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این بیانیه آمده است: بسم الله قاصم الجبارین انا من المجرمین المنتقمون غیورمردان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در پاسخ مشروع به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه، صدها پهپاد و موشک بر سر متجاوزین فرود آوردند تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان خصوصی سازی ضمن اعلام آگهی مزایده دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس شرایط مرتبط با خریداری سهام این دو باشگاه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین نشست کارگروه عقد تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان با استانداران سراسر کشور با هدف سرعت‌بخشی به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و کمک به افزایش سهم کشور در کسب مدال‌های خوش‌رنگ در المپیک برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته وزیر ورزش و جوانان تا نیمه فروردین امسال همچنان 149 هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند.

وب‌گاه الف

برآورد بودجه اختصاصی وزارت ورزش و جوانان در بخش جاری و عمرانی بر اساس لایحه بودجه 1403 مشخص شد.

وب‌گاه عصر ایران

بودجه وزارت ورزش و جوانان در بخش جاری معادل 5 هزار و 526 میلیارد و 317 میلیون و 100 هزار تومان برآورد شده است و بودجه عمومی این وزارتخانه در سال 1403 معادل 8 هزار و 16 میلیارد و 241 میلیون و 700 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه‌های حمایتی ما موضوع بورسیه برای استعدادهای برتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است که از سوی فدراسیون‌ها صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

بر اساس اعلام معاونت حقوقی ریاست جمهوری، با واگذاری سهام پرسپولیس به صندوق های بازنشستگی کشوری مخالفت شد.