دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید امروز بهترین روز ورزش ایران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صحبت‌هایی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس را بهترین روز تاریخ ورزش کشورمان توصیف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ابراهیم بازیان رییس سازمان خصوصی سازی در مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس حضور داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت 1403) در ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

با حکم دکتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، موضوعی است که سال‌های سال اتفاق نمی‌افتاد و به یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران سرخابی تبدیل شده بود اما این کار در نهایت انجام شد و حالا قرار است این دو تیم پرطرفدار پایتخت با مالکیت‌های جداگانه به کار خود ادامه دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک دست به یک اقدام عجیب زده است.

وب‌گاه ورزش سه

علی رشیدی به عنوان دبیر فدراسیون کبدی منصوب و معرفی شد.

وب‌گاه ورزش سه

قرار است که فردا، مراسم واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به صورت رسمی برگزار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی رشیدی با حکم رئیس فدراسیون کبدی به عنوان دبیر کل این فدراسیون انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. او ادامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه 7 اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد. «پرویزخان» از 23 اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد. این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی...

وب‌گاه عصر ایران

سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، 85 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.