دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: صدور مجوزهای الکترونیکی و شناسه یکتا با پیگیری‌های انجام شده از 400 هزار فقره عبور کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ سازی ورزشکاران قایقرانی و ژیمناستیک را در کسب سهمیه‌ی بازی‌های المپیک پاریس تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: قیمت سهام بورس استقلال و پرسپولیس امروز نهایی شد به طوری که سهم استقلال 2 هزار و 800 میلیارد تومان و پرسپولیس 3 هزار و 200 میلیارد تومان واگذار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

واگذاری ده درصد نقدی برای خرید سهام پرسپولیس و استقلال، گام پایانی برای واگذاری این دو باشگاه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در صحن علنی درخواست کرد که کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند. یک نماینده مجلس در صحن علنی درخواست کرد که کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از وضعیت پاسخگویی ادارات رضایت ندارند، گفت: کارکنان شرکتی در سال جدید به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره آخرین جزییات روند دریافت این مجوز ارائه کرد.

وب‌گاه الف

کیومرث هاشمی با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با سرمربی سابق تیم ملی دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان با محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم ملی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان با محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم ملی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت ورزش سرپرست جدید فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی 13 نامزد ثبت‌نام کننده در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع انتخاب رییس جدید فدراسیون سه گانه از آنجا که با ابهاماتی برگزار و کار را به دیوان عدالت اداری کشاند، این فدراسیون را در روزهای آینده با چالش جدید و حتی تعلیق انتخابات مواجه خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

علیرضا سهرابیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کسب سهمیه المپسک قایقرانان ایرانی بیان کرد: خوشبختانه دختران و پسران قایقران کشورمان موفق شدند برای اولین بار 5 سهمیه المپیک را کسب کنند. وی افزود: 3 سهمیه کسب شده مخصوص دختران قایقران است که در 4 رشته شرکت خواهند کرد همچنین این اتفاق برای اولین بار افتاد که 2 سهمیه رویینگ، 1 کایاک و 1 کانو به طور همزمان به مسابقات...

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان در جلسه با اعضای هیئت مدیره پیشنهاد مدیریت ورزشگاه آزادی را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی در نشست با اعضای هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ این رشته ورزشی اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی حمایت از فوتبال است. ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که بدون شک یکی از این ظرفیت‌ها ورزش است و ظرفیت بزرگ فوتبال نیز در این میان غیرقابل کتمان است. وی با اشاره به ابعاد ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این رشته...