سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

وب‌گاه عصر ایران

کیومرث هاشمی در جلسه امروز با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلسه وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیأت رییسه فدراسیون فوتبال برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت ورزش باید هر چه سریعتر زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی را مشخص کند تا این فدراسیون از وضعیت بلاتکلیفی خارج شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پورسلمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره المپیک پاریس گفت: تیم ملی شمشیربازی سابر ایران موفق شد در فروردین ماه سهمیه المپیک را کسب کند و همچنین 3 شمشیرباز ایرانی در جدول انفرادی نیز قرار گرفتند. وی افزود: براین اساس شمشیربازان برای حضور در اردوی 50 روزه کمپ تمرینی کریستین بائو راهی فرانسه شدند و از پیمان فخری با توجه به...

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان همانگونه که در احکام سرپرست‌های فدراسیون آورده بود همچنان بر عدم حضور این افراد در انتخابات تأکید دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری سرخابی‌ها را مشخص کرده است. این اطلاعیه برای استقلالی‌ها در 31 صفحه و پرسپولیسی‌ها در 34 صفحه منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدایی پرسپولیس و استقلال از وزارت ورزش و حواشی مربوط به مالکیت این دو باشگاه سرانجام قرار است به‌صورت رسمی تا قبل از 5 اردیبهشت‌ماه 1403 به پایان برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و روز سوم اردیبهشت مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند. مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند. به گزارش عرشه آنلاین، در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران امروز اتفاقات تلخ و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خواست اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

وب‌گاه گسترش

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بانک مرکزی را ملزم به ارائه تسهیلات و وام ازدواج به منظور حمایت از جوانان برای ازدواج قرار می‌دهد. این قانون هر ساله در ارتباط با بررسی و تصویب بودجه، ابلاغ و اجرا می‌شود تا به این وسیله ایران را از چاله جمعیتی خارج کرده و مشکلات ناشی از کاهش جمعیت و نیروی کار در آینده را کاهش دهد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.