یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی رشیدی با حکم رئیس فدراسیون کبدی به عنوان دبیر کل این فدراسیون انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. او ادامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه 7 اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد. «پرویزخان» از 23 اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد. این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی...

وب‌گاه عصر ایران

سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، 85 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: صدور مجوزهای الکترونیکی و شناسه یکتا با پیگیری‌های انجام شده از 400 هزار فقره عبور کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ سازی ورزشکاران قایقرانی و ژیمناستیک را در کسب سهمیه‌ی بازی‌های المپیک پاریس تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: قیمت سهام بورس استقلال و پرسپولیس امروز نهایی شد به طوری که سهم استقلال 2 هزار و 800 میلیارد تومان و پرسپولیس 3 هزار و 200 میلیارد تومان واگذار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

واگذاری ده درصد نقدی برای خرید سهام پرسپولیس و استقلال، گام پایانی برای واگذاری این دو باشگاه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در صحن علنی درخواست کرد که کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند. یک نماینده مجلس در صحن علنی درخواست کرد که کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از وضعیت پاسخگویی ادارات رضایت ندارند، گفت: کارکنان شرکتی در سال جدید به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره آخرین جزییات روند دریافت این مجوز ارائه کرد.

وب‌گاه الف

کیومرث هاشمی با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با سرمربی سابق تیم ملی دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان با محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم ملی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان با محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم ملی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت ورزش سرپرست جدید فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی 13 نامزد ثبت‌نام کننده در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج مشخص شد.