دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزارت کشور

وزارت کشور

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد تا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در 14 خرداد در تمامی شهرستان‌ها و روستاها اهتمام ویژه داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد تا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در 14 خرداد در تمامی شهرستان‌ها و روستاها اهتمام ویژه داشته باشند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرد: شورای متبوعش با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزد‌ها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرده است اولین پرواز حامل پناهجویان برای انتقال به رواندا ظرف 10 تا 12 هفته دیگر انجام خواهد شد.

وب‌گاه الف

رییس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار 352 هیات امنای محلات شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به روز 9 اردیبهشت که بنام روز شوراها در تقویم رسمی کشور یاد شده است، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای خبر منتشر شده در زمینه کشف یک خودروی بمب گذاری شده در موصل را تکذیب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: در آخرین جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ظرف یک ماه نسبت به ارائه برنامه جامع توسعه نان کامل اقدام کند.

وب‌گاه فرارو

آیا دختران و پسران جوانی که طی این سال‌ها اقدام به استعمال قلیان اکسیژن کرده و می‌کنند، می‌دانند که عملاً در حال شرکت در "طرح مطالعاتی" وزارت بهداشت هستند تا وزارت بهداشت از طریق این افراد به عوارض پیدا و پنهان استعمال قلیان اکسیژن پی ببرد؟!

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به مصوبات این کمیسیون برای افزایش کیفیت نان در کشور گفت: در این جلسه مقرر شد دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نسبت به ارائه برنامه جامع توسعه نان کامل اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایطی که ایران روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رئیس‌جمهور در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین المللی است که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

خبرگزاری تسنیم

معاونت علمی قصد دارد همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024 با در اختیار گرفتن فضایی مناسب، توانمندی‌های صادراتی فناوران نخبه کشورمان در عرصه‌های مختلف را در قالب 700 شرکت دانش بنیان به رخ بازدیدکنندگان خارجی بکشاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی درباره آخرین وضعیت قانون عفاف و حجاب، گفت: هنوز مصوبه نهایی ندارد و در مجلس و شورای نگهبان به مراحل انتهایی و ابلاغ نرسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که طرح نور با دستور وزارت کشور در حال اجراست، گفت: نه، این جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضائیه است. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده است که حتما با کسی که اهمال و غفلت دارد با کسی که برای ساختارشکنی اقدام می‌کند، تفاوت قائل شود و اساس این است که با تذکر اصلاح شود. غالب افراد با تذکر، رعایت می‌کنند. احمد وحیدی...

خبرگزاری تسنیم

آیا دختران و پسران جوانی که طی این سال‌ها در کافه‌ها، سفره‌خانه و... در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور اقدام به استعمال قلیان اکسیژن کرده و می‌کنند، می‌دانند که عملاً در حال شرکت در "طرح مطالعاتی" وزارت بهداشت هستند تا وزارت بهداشت از طریق این افرادِ

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار 352 هیات امنای محلات شهر تهران، همزمان با روز شورا‌ها خبر داد.