دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزارت کشور

وزارت کشور

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محسن اسلامی» اظهار کرد: فعالیت ستاد انتخابات وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 21 اردیبهشت ماه به صورت منسجم و هماهنگ با 15 استان کشور شدت گرفته است. وی برگزاری انتخابات 11 اسفند 1402 را مطلوب دانست و عنوان کرد: عطف به ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هر داوطلبی باید یک پنجم آرای صحیح را کسب...

خبرگزاری تسنیم

شهردار پایتخت گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد. در این دوره حدود 7 برابر دوره پنجم اتوبوس خریداری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صحن علنی امروز شورای شهر تهران درحالی که اعضای شورای شهر اظهارات خود را در واکنش به صحبت‌های هرمزی مطرح می کردند، چمران از اعضای شورا درخواست کرد تا از بحث های غیرمرتبط پرهیز کرده و از شهردار تهران درخواست کرد توضیحات خود را مطرح کنند که همین امر باعث شد، 6 نفر از اعضای شورا صحن جلسه را ترک کنند.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

وب‌گاه گسترش

آنطور که مشخص است، قرار بر این شد تا تعرفه ها متناسب با خدمات افزایش پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: حدود یک‌ساعت پس از اتمام رأی‌گیری ما قادر به اعلام نتایج خواهیم بود. در تهران نیز با توجه به رقابت 32 نامزد، انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و خروجی صندوق‌های الکترونیکی سریع خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: انتخابات در برخی از حوزه‌ها به دور دوم کشیده شده است. حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر،...

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز در خصوص آخرین وضعیت قراردادهای سفر شهردار تهران به چین پرداختند و اعلام کردند که متاسفانه این قراردادها به هیچ عنوان شفاف نیست

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «احمد نادری» در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: طی روز‌های گذشته و در زمان برگزاری کنکور سراسری شاهد وقوع سیل در حاجی‌آباد زیرکوه خراسان جنوبی بودیم که این مساله منجر به تخریب جاده شده بود. وی افزود: بر این اساس حدود 60 دانش آموز که حدود یک سال برای کنکور سراسری زحمت کشیده بودند، از آزمون سراسری...

وب‌گاه الف

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های برقی به پایتخت توضیح داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب تکالیف دستگاه‌ها برای اجرای قانون مالیات بر سوداگری و سفته بازی، سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری را مشخص کردند.

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت 00:00 بامداد پنجشنبه 13 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه 20 اردیبهشت ساعت 8 صبح ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ایرادات شورای نگهبان در ماده 27 طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع و تصویب کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نشست علنی روز یکشنبه (9 اردیبهشت ماه) - مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که اعاده شده از شورای نگهبان است در دستور کار قرار گرفت و مواد 21 تا 27 برای تامین نظر شورای نگهبان به تصویب نمایندگان رسید.