سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

وزارت کشور

وزارت کشور

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصویب مجلس و جهت تامین نظر شورای نگهبان، وزارت راه و شهرسازی موظف به تکمیل سامانه‌های ملی املاک و اسکان کشور و ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در حاشیه دویست‌وسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا باید روز شورا را به شوراییان تبریک بگویم البته علاوه بر اعضای شورا مردم هستند که باید از خدمات شورا استفاده کنند؛ لذا این روز را به مردم شهر و کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم همه شوراییان خدمت‌گذاران و خادمان خوبی برای مردم خود باشند. وی اضافه...

وب‌گاه فرارو

مهدی چمران امروز پیش از آغاز دویست و سی‌ویکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه یک سال بیشتر به اتمام دوره پنجم مدیریت شهری نمانده و اگر بخواهید وعده‌ای به شهروندان در خصوص نیاز شهر تهران و تحقق آن بدهد، اظهار کرد: ابتدا روز شورا‌ها را به شورایی‌ها تبریک می‌گویم، ان‌شاءالله همه شورائیان در سراسر کشور بتوانند خدمتگزاران و خادمین خوبی برای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مبرزایی قمی گفت: عدم تغییر سالانه تعرفه معاینه فنی متناسب با نرخ تورم مشکلات جدی ایجاد می‌کند که مراکز معاینه فنی را به سمت کاهش خدمات سوق می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برگزاری انتخابات، نماد مردم‌سالاری در کشورهای پیشرفته و تنها معیار برای جداسازی نظام‌های دموکراتیک یا مردم‌سالار از استبدادی است. هدف از برگزاری انتخابات و دادن حق رأی به مردم، مشارکت در زندگی سیاسی و برخورداری از حق تعیین سرنوشت است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های برقی به پایتخت توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به هزینه‌های تمام شده معاینه فنی خواستار افزایش این تعرفه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد مهدی میرزایی قمی، سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران با انتقاد از عدم افزایش سالانه تعرفه‌های معاینه فنی گفت: امسال تعرفه‌های معاینه فنی تغییری نکرده است و این در حالی است که هزینه‌های مراکز معاینه فنی با توجه به افزایش نرخ تورم و هزینه‌ها به صورت چشمگیری افزایش داشته است. میرزایی قمی با بیان این‌که افزایش تعرفه‌ها در سال 1402 پس...

وب‌گاه فرارو

افسران وزارت کشور مصر شهروندی را دستگیر کردند که 1118 عتیقه را به منظور تجارت آن‌ها نگهداری می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در 8 حوزه، گفت: در تهران برای هر شعبه 4 صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، 3 صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس شورای اسلامی استان مازندران با بیان این که میزان تخلفات شوراهای اسلامی در دوره ششم کم و اندک است، از عزل و برکناری 12 نفر از اعضای این دوره تاکنون در استان خبر داد. رییس شورای اسلامی استان مازندران با بیان این که میزان تخلفات شوراهای اسلامی در دوره ششم کم و اندک است، از عزل و برکناری 12 نفر از اعضای این دوره تاکنون در استان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، حمید سام دلیری شامگاه شنبه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در 8 حوزه، گفت: در تهران برای هر شعبه 4 صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، 3 صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اطلاعیه شماره یک، برنامه زمان‌بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی را برای عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

افسران وزارت کشور مصر شهروندی را دستگیر کردند که 1118 عتیقه را به منظور تجارت آنها نگهداری می کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای پلیس ارمنستان با ساکنان یک روستای مرزی این کشور درگیر شدند و افراد دیگری از جمله یک نماینده مخالف پارلمان را در بحبوحه اعتراضات جاری علیه برنامه «نیکول پاشینیان» جهت واگذاری چهار منطقه مرزی به جمهوری آذربایجان بازداشت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در تهران برای هر شعبه 4 صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، 3 صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.