سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

وزارت کشور

وزارت کشور

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت رئیسی که وعده راه اندازی «گشت ارشاد مدیران» را داده بود این روزها مدافع سرسخت «گشت ارشاد حجاب» شده است و گویا آن وعده انتخاباتی به سرنوشت دیگر وعده های رئیسی دچار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه مقوله عفاف و حجاب را یکی از مسائل مهم کشور و مردم دانست و در مواجهه با آن خواستار استفاده از اندیشه شهید مطهری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد 13 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت 8 صبح 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. در این مرحله 90 نامزد برای کسب 45 کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند. این نامزد‌ها از 22 حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند. دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت 8 صبح جمعه 21 اردیبهشت برگزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در عراق کشته شد. اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در عراق کشته شد. به گزارش عرشه آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آرایش سیاسی در مجلس آینده گفت: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد. فراکسیون اکثریت هم باید زمینه را برای رقابت فراکسیون اقلیت فراهم کند.

وب‌گاه فرارو

قصه از این قرار است که ظاهرا وزارت ارشاد برای کاهش مصرف دخانیات در میان جوانان، در یک طرح بالنی و آزمایشی از ترکیب گاز‌های شیمیایی N2O و اکسیژن یا... فشرده برای یک سرخوشی و نسبتا یک حالت خلسه موقتی استفاده کرده است. آن‌گونه که مسئولان وزارت بهداشت به رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، «پاکدم» یا همان «قلیان اکسیژن» ثبت اختراع شده و براساس یک طرح مطالعاتی درحال عرضه است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه مقوله عفاف و حجاب را یکی از مسائل مهم کشور و مردم دانست و در مواجهه با آن خواستار استفاده از اندیشه شهید مطهری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز یکی از مسائل مهم کشور عفاف و حجاب است گفت: باید توجه داشت که برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد؛ در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است، گفت: شهید مطهری شخصیتی است که در این زمینه حرف برای گفتن دارد و نقطه‌نظراتش در این حوزه بسیار اثرگذار و راهگشا است لذا باید از اندیشه شهید مطهری در این بخش استفاده تمام و کمال شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات 21 اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

حمل‌ونقل یکی از پایه‌های اصلی توسعه پایدار و متوازن در جوامع بشری محسوب می‌شود و شبکه‌های حمل‌ونقل با مولفه‌های مهمی همچون اقتصاد، امنیت و عدالت‌اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارند.

وب‌گاه الف

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بهداشت می‌گوید در حال اجرای یک طرح آزمایشی درباره «قلیان اکسیژن» است، متخصصان می‌گویند مستندات علمی طرح را منتشر کنید شلنگ قلیان در یکی از دست‌هایش است و روبه‌روی دوربین می‌گوید: «اکسیژن تراپی یا گاز خنده می‌دونی چیه؟ در دنیای مدرن پر از استرس گاز N2O ما را به یک آرامش و گاهی خنده می‌رسونه!» چند وقتی است که شاید در فضای مجازی یا در میان رسانه‌ها نام «قلیان اکسیژن» را شنیده‌اید....