دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزارت کشور

وزارت کشور

وب‌گاه الف

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: با توجه به تفاوت ارزش زمین در شهرها و هزینه تمام شده انجام معاینه فنی در نقاط مختلف کشور نحوه نرخ گذاری معاینه فنی نیازمند بازنگری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هرنوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است. = مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هرنوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است. سیروس دهقان شیری روز شنبه...

وب‌گاه الف

معاون توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از وجود بیش از 70 هزار پروژه ناتمام در کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران درباره روند پیشرفت توسعه و نوسازی مترو گفت: در برنامه امسال پرونده خط 6 و 7 مترو بسته می شود و در پایان سال جشن تکمیل خطوط هفت گانه را خواهیم گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: اجرای طرح انسداد مرزها با توجه به دستور رئیس‌جمهور در حال پیگیری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه دولت برای تأسیس فرمانداری ویژه در شهرستان نائین در استان اصفهان را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در عملیات سراسری ضدتروریستی در ترکیه در روز یکشنبه ده‌ها نفر وابسته به گروه داعش دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در عملیات سراسری ضد تروریستی در ترکیه در روز یکشنبه ده‌ها نفر وابسته به گروه داعش دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست پاسخگویی احمد وحیدی وزیر کشور به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در دویست‌وسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع انتقادات، سوالات و پیشنهادات اعضای شورای شهر تهران درباره گزارش ارائه شده توسط معاون حمل و نقل شهرداری تهران، اظهار کرد: مشخص است که چه کسی برای اینترنشنال، خارجی‌ها و دشمن خوراک درست می‌کند و من در مورد چین باید توضیح دهم چرا که این موضوع مهم است و ما می‌خواهیم...

وب‌گاه الف

شهردار تهران با اشاره به اینکه در سفر به چین برای اولین بار قراردادی جهت انتقال تکنولوژی انجام شده است، گفت: سفر به چین جزو افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای شهر اعلام کرد که ساخت واگن های چینی در دستور کار قرار گرفته و آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر ارمنستان تاکید می‌کند که این تصمیمات برای «تثبیت تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان» اتخاذ شده است. نخست‌وزیر ارمنستان تاکید می‌کند که این تصمیمات برای «تثبیت تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان» اتخاذ شده است. به گزارش عرشه آنلاین، «نیکول پاشینیان»، نخست‌وزیر ارمنستان درباره تعیین مرز در استان «تاووش» سخن گفت و در عین حال از دلیلش برای «واگذاری مناطقی به جمهوری آذربایجان» پرده برداشت.