دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه گسترش

هفته کاری نیمه تعطیل که تا سه شنبه اول خرداد ماه ادامه داشت، با وقوع یک حادثه فرود بالگرد و درگذشت رئیس جمهور و همراهانش، به پایان رسید. این حادثه، مهمترین خبر در طول این دوره بود که در گزارش‌ها به آن اشاره شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌طرح کالابرگ الکترونیکی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ 18 اسفند 1402 کلید خورد و تا 21 اردیبهشت ماه 1403 ادامه داشت. طرح کالابرگ الکترونیکی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ 18 اسفند 1402 کلید خورد و تا 21 اردیبهشت ماه 1403 ادامه داشت. طرحی که در آن یک فردِ یارانه‌بگیر در صورت استفاده از کالابرگ و خرید از سبد غذاییِ 11 قلم کالای مورد تأیید وزارت...

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه الجزیره در گزارشی اعلام کرد آقای رئیسی در شرایطی پست ریاست‌جمهوری ایران را تحویل گرفت که این کشور از اوج تحریم‌های آمریکا رنج می‌برد اما او با این وجود توانست نفت ایران را به میدان برگرداند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از قاب عکس رئیس جمهور فقید روی میز دفتر رهبر انقلاب مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«علی بهادری جهرمی»، سخنگوی جوان و دهه شصتی دولت سیزدهم، بعد از انتخاب مالک رحمتی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی در حساب کاربری خود در ایکس نوشته بود: «یک جوان دهه شصتی دیگر از دولت سیزدهم رای اعتماد گرفت.» «علی بهادری جهرمی»، سخنگوی جوان و دهه شصتی دولت سیزدهم، بعد از انتخاب مالک رحمتی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی در حساب کاربری خود در ایکس نوشته بود: «یک جوان دهه شصتی دیگر از...

وب‌گاه مشرق نیوز

شیاع السودانی نخست وزیر عراق، برای شرکت در مراسم تشییع و بزرگداشت شهیدان سید ابرهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان و همراهانشان وارد تهران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق برای شرکت در مراسم تشییع و بزرگداشت شهیدان سید ابرهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و همراهانشان وارد تهران شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهید مالک رحمتی دانش‌آموخته رشته معارف اسلامی و حقوق دانشگاه ورودی سال 1379 دانشگاه امام صادق (ع) بود که استانداری آذربایجان شرقی را برعهده داشت. وی از اعضا هیات مدیره جامعه الامام الصادق (ع) و سابقا قائم مقام تولیت آستان مقدس رضوی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی بوده‌است. رحمتی جوان ترین استاندار کشور بود که در سانحه بالگرد رییس جمهور...

وب‌گاه گسترش

آنطور که مشخص شد امکان فراهم کردن 70 درصد گاز اروپا از سوی ایران فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم

سیدامیر سیاح، رئیس مرکز ملی کسب و کار نوشت: اقتصادی ها و حقوقی ها به هم نیاز دارند. بازی برد برد می‌تواند به این منجر شود که امضای حداقل یک وکیل پای قراردادهای بزرگ را الزامی کنیم. البته وکیل هم باید مسئولیت امضایش را بپذیرد. این به نفع دو طرف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از گریه شدید و ناراحتی جمعی از اعضای هیات دولت هنگام ورود پیکیر شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش به فرودگاه مهرآباد را ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از گریه شدید و ناراحتی جمعی از اعضای هیات دولت هنگام ورود پیکیر شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش به فرودگاه مهرآباد را ببینید.