دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

آنگونه که شواهد پیداست، احتمالا یک وضعیت مثبتی کوتاه مدت را در هفته های آتی در بورس شاهد خواهیم بود تا دولت و رئیس جمهور جدید معرفی شده و فعالان بازار سرمایه بتوانند از انتخاب رئیس جمهور و وزیر اقتصاد بعدی سیاست دولت در بورس را پیش بینی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در سی و یکمین همایش سیاست‌های پولی و ارزی اظهار داشت: بنگاه داری 13 بانک تحت مدیریت دولت از سال 94 تا شهریور 1400، مجموعا 54 هزار میلیارد تومان دارایی مازاد واگذار شد درحالی که در این سه سال بیش از 95 همت از دارایی‌های مازاد واگذار شده است؛ 52 همت هم سهام واکذار شد. وی با بیان اینکه محدودیت‌های مالی...

وب‌گاه گسترش

سید احسان خاندوزی گفت: تصمیم نهایی درباره یارانه کالا برگ گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به همراهی دولت برای رفع چالش‌های حاکم بر بازار سرمایه، اعلام کرد: بازار سهام از پتانسیل لازم برای رشد برخوردار است که این امر نیازمند اتخاذ برخی از تصمیمات اساسی است.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد در رابطه با آخرین جزئیات اعطای سهام عدالت به جاماندگان نکاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدل جدید کالابرگ الکترونیک از ماه آینده اجرا خواهد شد. مدل جدید کالابرگ الکترونیک از ماه آینده اجرا خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی براینکه مدل جدید کالابرگ چه زمانی اجرایی می شود؟ گفت: بررسی های نهایی انجام شده و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: ساماندهی موسسات اعتباری در دستور کار است و امسال خبرهای خوبی درباره ساماندهی موسسات ناتراز اعلام می کنیم. وزیر اقتصاد گفت: ساماندهی موسسات اعتباری در دستور کار است و امسال خبرهای خوبی درباره ساماندهی موسسات ناتراز اعلام می کنیم. سیداحسان خاندوزی در سی و یکمین همایش سیاست های پولی و ارزی اظهار کرد: بنگاه داری 13 بانک تحت مدیریت دولت از سال 94 تا شهریور 1400 مجموعا 54هزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد زمان اجرای مدل جدید کالابرگ گفت: بررسی های نهایی انجام شده و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می شود. وزیر اقتصاد زمان اجرای مدل جدید کالابرگ گفت: بررسی های نهایی انجام شده و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می شود. سید احسان خاندوزی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مدل جدید کالابرگ چه زمانی اجرایی می شود؟ افزود: بررسی های نهایی انجام شده و در ماه جدید خبرهای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی براینکه مدل جدید کالابرگ چه زمانی اجرایی می شود؟ گفت: بررسی های نهایی انجام شده و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد از اعلام جزئیات مدل جدید طرح کالابرگ الکترونیک در آینده ای نزدیک خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد در خصوص اجرایی‌شدن مدل جدید پرداخت کالابرگ توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در پاسخ به خبرنگار تسنیم مبنی براینکه مدل جدید کالابرگ چه زمانی اجرایی می شود؟ گفت: بررسی های نهایی انجام شده و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می شود.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد به ساماندهی موسسات اعتباری اشاره و تصریح کرد: امیدواریم امسال هم خبرهای خوبی درباره ساماندهی موسسات ناتراز اعلام کنیم؛ بدون تعارف و اغماض با ناترازی ها برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد به ساماندهی موسسات اعتباری اشاره و تصریح کرد: امیدواریم امسال هم خبرهای خوبی درباره ساماندهی موسسات ناتراز اعلام کنیم؛ بدون تعارف و اغماض با ناترازی ها برخورد خواهیم کرد.

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام گمرک، ارزش شمش طلای استاندارد وارد شده به کشور در این مدت به 330 میلیون دلار رسید. این در حالی است که سال گذشته طی همین مدت 1.2 تن شمش طلا به ارزش 79 میلیون دلار وارد کشور شده بود.