دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احسان خاندوزی از دستور دولت برای بررسی مسئله نرخ خوراک پالایشگاه‌ها که با تاثیر زیادی بر سودآوری شرکت‌ها همراه است، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد از دستور دولت برای بررسی مسئله نرخ خوراک پالایشگاه‌ها که با تاثیر زیادی بر سودآوری شرکت‌ها همراه است، خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان بورس اعلام کرد: علیه شرکت‌هایی که به تعهدات خود در واریز سود سهام عدالت عمل نکردند، اقدام حقوقی می‌کند به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سازمان بورس علیه آن دسته از شرکت‌ها که به تعهدات خود عمل نکردند اقدام حقوقی خواهد کرد. زیرا موضوع سهام عدالت احقاق حق سهامداران خرد است. امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم این مسئله به نتیجه برسد. سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی...

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرده که رشد اقتصادی ایران در 4 سال اخیر به مرحله رشد اقتصادی پایدار رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: 6.5 میلیون نفر از خط فقر خارج شده‌اند و نرخ فقر در کشور از 29.3 درصد به 21.9 درصد رسیده است.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رشد اقتصادی ایران در 4 سال اخیر به مرحله رشد اقتصادی پایدار رسیده است

وب‌گاه تابناک

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت امروز (8 خرداد 1403) با حضور خبرنگاران برگزار شد. خاندوزی در این نشست با اشاره به گزارش بانک جهانی رشد اقتصادی ایران را پایدار و تاب‌آور دانست و اعلام کرد: 6 و نیم میلیون نفر از خط فقر خارج شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز در نشست خبری اظهار کرد: ما را این گمان نبود که روزی نشست خبری را بدون حضور رئیس جمهور برگزار کنیم برای شهدای خدمت علو درجات را آرزومندیم و از مردم بابت حضور تاریخی در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی تقدیر می‌کنیم. وی با اشاره به برگزاری 20 نشست مستمر سخنگوی اقتصادی دولت در سال گذشته، افزود: حضور 2 سخنگو...

خبرگزاری تسنیم

چهلمین جلسه کمیته تخصصی مولد سازی دارایی ها دولت به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "مدل جدید کالابرگ چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟" گفت: بررسی‌های نهایی انجام شده است و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمارش معکوس برای ثبت نام داوطلبان انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری آغاز شد؛ 3 روز دیگر ستاد انتخابات کشور، دفتر ثبت نام ها را باز می‌کند و احتمالا چهره های سیاسی یکی پس از دیگری نام خود را برای رسیدن به پاستور در فهرست داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اضافه می کنند. هرچه به روز دهم خردادماه نزدیک تر می شویم، تکلیف گروه های سیاسی برای معرفی نامزدهای مورد حمایتشان روشن...

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سهم بورس در تامین مالی برای بخش خصوصی 25 درصد است، گفت: از ابتدای مهر 1400 تا پایان1402 بیش از 95 هزار میلیارد تومان دارایی مازاد بانک‌ها واگذار شد که به طور میانگین سالانه 38 هزار میلیارد تومان واگذار شده است.

خبرگزاری اکو نیوز