دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرط پایان خدمت برای کسانی که قصد ورود به فضای کسب و کار دارند برداشته شد. شرط پایان خدمت برای کسانی که قصد ورود به فضای کسب و کار دارند برداشته شد. وزیر اقتصاد از حذف شرط پایان خدمت برای دانشجویانی که قصد ورود به فضای کسب و کار را دارند، خبر داد.

وب‌گاه گسترش

گزارش‌های کارشناسی تاکید می‌کنند نحوه اجرا و جمعیت هدف طرح‌های تشویقی کالابرگ الکترونیک به‌گونه‌ای است که احتمال استقبال از این طرح را در سال1403 افزایش خواهد داد. همچنین گفته می‌شود که گروه هدف یارانه‌های تشویقی در مقایسه با منابع آن به شکلی سخاوتمندانه انتخاب شدند که این موضوع می‌تواند منجر به کسری منابع هدفمندسازی یارانه‌ها شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاندوزی گفت: طبق مصوبه امروز 15 مورد از مصوبات دولت‌های قبلی درباره اخذ مجوزهای کسب و کار حذف شد و راه برای فعالان اقتصادی تسهیل شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه طبق مصوبه دولت 15 مورد از شرایطی که در صدور مجوزهای کسب و کار مانع ایجاد کرده بود حذف شد، گفت: شرط پایان خدمت برای دریافت مجوز کسب و کار دانشجویانی که معافیت تحصیلی دارند حذف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی امروز - چهارشنبه 9 خرداد - در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای حکم قانون تسهیل بهبود محیط کسب و کار، دولت مکلف شده بود که شرایط سخت، دشوار و غیر ضروری را از مجوز‌های کسب و کاری که مصوبه هیأت وزیران داشتند بردارد و کار فعالان اقتصادی را تسهیل کند؛ امروز در هیأت دولت این موضوع کلید خورد. وی یادآور شد: اولین...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی تقوی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی طی نامه‌ای به مدیران شبکه بانکی کشور مجددا بر رعایت نرخ سود سپرده از سوی بانک‌های عامل تاکید کرد. کدام حساب‌ها مشمول نرخ سود بانکی 30درصدی می‌شوند؟ بانک مرکزی دیروز با صدور اطلاعیه‌ای به بانک‌های کشور، تأکید کرد که تخلف از نرخ‌های سود موجب رقابت کاذب میان بانک‌ها می‌شود. این بانک به کاهش نرخ تورم به استناد آمار بانک مرکزی و مرکز آمار ایران، اشاره کرد و بر لزوم پایبندی بانک‌ها...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: تمامی دانشجویانی که هنوز سربازی نرفتند اما دارای معافیت تحصیلی هستند، بر اساس مصوبه امروز از این پس خواهند توانست همه مجوزهایی که تا پیش از این منوط به دارا بودن کارت پایان خدمت شده بود را بدون نیاز به کارت پایان خدمت دریافت کنند.

وب‌گاه الف

در سال گذشته حدود 2 میلیون و 700 هزار پرونده جدید مالیاتی توسط سازمان امور مالیاتی شناسایی شده، همچنین کشف 10 ابرپرونده فرار مالیاتی نیز از تحولات مهم اخیر بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: سال قبل 52 درصد از درآمد دولت از مالیات و کمتر از 50 درصد از نفت و اوراق و فروش اموال تامین شد.

خبرگزاری تسنیم

در سال گذشته حدود 2 میلیون و 700 هزار پرونده جدید مالیاتی توسط سازمان امور مالیاتی شناسایی شده، همچنین کشف 10 ابرپرونده فرار مالیاتی نیز از تحولات مهم اخیر بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزش معاملات در سطح پایینی قرار دارد و معامله گران به اقدامات عملی در جهت سیاست گذاری صحیح و بازار محور دولت نیاز دارند. شاخص کل برای رشد نیاز به افزایش ارزش معاملات دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فضای سیاسی کشور به دنبال تعیین نهمین رییس جمهور است. اما وزیران دولت سیزدهم در این روزهای پایانی دولت، بازار سرمایه را با خبرهایی شوکه کردند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چیزی تا پایان دولت سیزدهم نمانده است. فضای سیاسی کشور به دنبال تعیین نهمین رییس جمهور است. اما وزیران دولت سیزدهم در این روزهای پایانی دولت، بازار سرمایه را با خبرهایی شوکه کردند!

وب‌گاه گسترش

با نزدیک شدن به پایان دولت سیزدهم و روند انتخاب نهمین رییس جمهور کشور، وزیران دولت سیزدهم در این روزهای پایانی، بازار سرمایه را با اخبار جدیدی مواجه کرده‌اند. این اطلاعات و خبرهای ارائه شده از سوی مسئولین دولتی، به نوعی بازار سرمایه را تحت تأثیر قرار داده و آن را دچار تحولات و تغییراتی کرده است.

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با توجه به پیشنهاد سازمان امور مالیاتی کشور مهلت ارسال فرم تبصره 100 و اظهارنامه مالیاتی تمدید می‌شود.