جمعه 7 اردیبهشت 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

به گفته وزیر اقتصاد علت کاهش درآمدهای مالیاتی در بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 کاهش 5 درصدی نرخ مالیات بر تولید بوده است و مقرر شده تا این کاهش از طریق منابع درآمدی دیگر جایگزین شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به اظهارنظر تعدای از نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت ارز تاکید کرد: حال که با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» دل مردم قهرمان ایران، مظلومان غزه و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و مایه عزت و عظمت ایران عزیز شده است، کام ملت را با سیاه نمایی تلخ نکرده و ناخواسته کوچکترین کمکی به نقشه دشمن نشود که بتواند اندکی از پس‌لرزه های...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه سه سال اخیر را می‌توان یک نقطه تحول در این حوزه دانست، گفت: هیئت مقررات زدایی پیشبرد قانون را بر عهده دارد اما در عمل خود فعالان اقتصادی و تشکل‌ها این چرخه را به پیش می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد فرانسه با اشاره به پاسخ پهپادی و موشکی ایران به حملات تجاوزکارانه اسرائیل، هشدار داد: تشدید بیشتر تنش‌ها در خاورمیانه یا خاور نزدیک تاثیر اقتصادی سنگینی بر جهان خواهد گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیسی تاکید کرد: سخنان دو نماینده در کمیسیون کشاورزی مبنی بر اعلام نرخ‌های کاذب و نجومی برای دلار در ماه‌های آینده ضمن اینکه خلاف پیش‌بینی‌های کارشناسان اقتصادی و اعلام نظر صریح مدیران بانک مرکزی است، به نوعی سیگنال برای نرخ ارز محسوب می‌شود که می‌تواند به التهاب در بازار ارز بیانجامد و اقدامی غیر حرفه‌ای و غیر مسئولانه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به اظهارنظر تعدای از نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت ارز تاکید کرد: حال که با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» دل مردم قهرمان ایران، مظلومان غزه و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و مایه عزت و عظمت ایران عزیز شده است، کام ملت را با سیاه نمایی تلخ نکرده و ناخواسته کوچکترین کمکی به نقشه دشمن نشود که بتواند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی که اکنون اکثر دستگاه‌ها از طریق درگاه ملی مجوز‌ها اقدام به صدور مجوز می‌کنند هنوز کانون وکلا، سازمان روانشناسی و فدراسیون‌های ورزشی به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از افزایش 30 درصدی مستمری خانواده‌های تحت حمایت در سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی حماس بار دیگر بر شروط چهارگانه برای آتش بس در غزه تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد در سال جدید سه خبر مهم به تولیدکنندگان داده است. به گفته احسان خاندوزی، در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان در سال 1403، کاهش مالیات تولیدکنندگان برای سومین سال پیاپی در تدوین بخش دوم لایحه بودجه مطرح شده است. همچنین فرآیند رفع تعهد ارزی صادرکنندگان در کمیسیون اقتصادی با پیشنهاد بانک مرکزی اصلاح شده است. خبر سوم وزیر اقتصاد برای تولیدکنندگان، فرارسیدن موعد اجرای آیین‌نامه...

وب‌گاه ورزش سه

شرکت فولاد مبارکه سپاهان با افزایش سرمایه در بازار بورس مواجه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتقادات از دولت رئیسی این روزها اوج گرفته است و برخی حامیان دولت نیز معتقد به اصلاح و تغییر کابینه هستند، در مقابل برخی معتقدند که تغییر در سال سوم چندان اثرگذار نیست.