پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در چهارمین روز هفته نوسان افزایشی محدودی داشت. این افزایش قیمت در سایر ارزها نیز با افزایش‌های 300 تا 500 تومانی همراه بود. برخی از معامله‌گران معتقدند سیاست‌گذار قصد دارد قیمت اسکناس دلار را در روزهای پایانی فروردین، در محدوده‌های فعلی ثابت نگه دارد. قیمت دلار در چهارمین روز هفته نوسان افزایشی محدودی داشت. این افزایش قیمت در سایر ارزها نیز با افزایش‌های 300 تا 500 تومانی...

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک سخنگوی اقتصادی دولت اهم برنامه های دولت سیزدهم در سال جاری و نیز نحوه تأمین منابع و هزینه‌کرد بودجه را تشریح کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت ضمن اعلام اینکه لایحه ساماندهی اجاره‌بها در شورای نگهبان در حال بررسی است، گفت: نوسانات نرخ ارز هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد و متاسفانه این رویکرد که دولت به دلیل تامین بودجه خود تن به افزایش قیمت ارز می‌دهد یک رویکرد اشتباه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک سخنگوی اقتصادی دولت اهم برنامه های دولت سیزدهم در سال جاری و نیز نحوه تأمین منابع و هزینه‌کرد بودجه را تشریح کردند.

وب‌گاه گسترش

طبق گزارش‌ها، در جریان معاملات بازار بورس تهران امروز، نوسان بین صف خرید و صف فروش در محدوده یک درصدی بوده است. همچنین نمادهایی مانند خودرو و فولاد در تلاش بودند تا این محدودیت‌ها را بشکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار طلا و ارز حکایت از روند صعودی قیمت سکه و طلا در مقایسه با روز گذشته داشت؛ معامله گران هم در بازار ارز منتظر سفر رافائل گروسی به تهران و نتایج آن ماندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امکان ویرایش و تکمیل اظهارنامه ارزش فصل زمستان سال 1402 تا تاریخ 12 اردیبهشت سال 1403 فراهم شد.

وب‌گاه تابناک

‌همزمان با همایش سالانه ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 این بانک که با حضور دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد، ضمن تشریح دستاوردهای سال گذشته و تبیین اهداف سال جاری، پلتفرم بانکداری دیجیتال این بانک با عنوان «سپینو» رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری جدید خود اظهارات متفاوتی درباره بالا رفتن قیمت دلار داشت. سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری جدید خود اظهارات متفاوتی درباره بالا رفتن قیمت دلار داشت. وی در این نشست خبری گفت: ارزی که درآمدهای نفتی دولت بر اساس آن تسعیر می‌شود رقمی است که در بودجه به صورت دقیق و بدون تغییر در بودجه می آید و ملاک عملکرد بخش های اقتصادی دولت است لذا نوسانات ارزی ابدا منفعتی...

خبرگزاری ایرنا

نشست خبری مشترک «داوود منظور» رئیس سازمان برنامه و بودجه و «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت، پیش از ظهر سه شنبه (28 فروردین 1403) در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ارزی که درآمدهای نفتی دولت بر اساس آن تسعیر می‌شود رقمی است که در بودجه به صورت دقیق و بدون تغییر در بودجه می آید و ملاک عملکرد بخش های اقتصادی دولت است لذا نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی کند اتفاقا از منظر ملاحظات اجتماعی دولتها از ثبات ارز منتفع می‌شوند تا نوسانات ارزی. منبع: صداوسیما

وب‌گاه گسترش

در نشست خبری مشترک با رئیس سازمان برنامه و بودجه، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت، درباره نوسانات نرخ ارز و همزمانی آن با نهایی نشدن بودجه توضیحات ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اقتصادی دولت ضمن اعلام اینکه ضمانت بانکی جایگزین دریافت نقدی مالیات و عوارض تولیدکنندگان شده است، گفت: سهم درآمدهای پایدار پارسال به 52 درصد و امیدواریم امسال هم به 60 درصد نزدیک شویم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: محل تامین منابع مالی واحد‌های باقی مانده مسکن مهر از صندوق ملی مسکن خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

به گفته وزیر اقتصاد قرار است در سال 1403، 130 همت از دارایی‌های دولت در قالب رد دیون به تامین اجتماعی واگذار شود که این مسئله می‌تواند منجر به ناتراز تر شدن تامین اجتماعی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتاق بازرگانی ایران از پیشنهادی برای رفع تعهد‌های ارزی تا سقف یک میلیون دلار و برای واحد‌های کوچک و صادرکنندگانی که در سطح رقم‌های پایین‌تری صادرات دارند خبر داد.