جمعه 31 فروردین 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار طلا و سکه، امروز در حالی که قیمت اونس طلا صعودی شد، قیمت طلای 18 عیار و همچنین قیمت سکه امامی نزولی شدند. با این حال قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله ارز و طلا بالا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

افزایش قیمت در روزهای گذشته با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان امروز (شنبه 18 فروردین ماه) در نشست رمضانی دیدار با رئیس جمهور با حضور برخی وزرای دولت نکاتی را مطرح کردند. رئیس‌جمهور در این نشست با بیان اینکه دانشگاه، اتاق اندیشه‌ورزیِ دولت است، بیان کرد: ارتباط دانشگاه و دولت بسیار مبارک و برای دولت مغتنم است. وی گفت: نگاه‌ها و نقدهای منصفانه دانشجویی ارزشمند است. دانشگاه‌ها اتاق‌های اندیشه‌ورزیِ...

وب‌گاه عصر ایران

خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و به آقای رئیسی، وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و سایر دست اندرکاران و عوامل پشت صحنه خدا قوت و دستمریزاد بگوییم و به ایشان یادآوری کنیم: تعطیلات نوروز تمام شده است، نمی خواهید برگردید و کاری بکنید؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اسرائیل با اشاره به کشتار امدادگران آشپزخانه مرکزی جهانی گفت که چنین تراژدی‌هایی در جنگ اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشجویان در جلسه ای با رئیس جمهور و برخی وزرای دولت نکاتی را مطرح کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

چندی پیش، وزیر اقتصاد درخصوص آخرین وضعیت سهام عدالت جاماندگان اعلام کرد که شناسایی افراد مشمول سهام عدالت انجام شده و چهار میلیون و 700 هزار نفر تایید شدند. اختصاص سهام عدالت به جاماندگان بر اساس مصوبه سال 1401 مجلس شورای اسلامی باید انجام می‌شد که این اقدام صورت نگرفت. در بودجه سال 1402 نیز این موضوع گنجانده نشد؛ بنابراین نمایندگان مجلس این طرح را به صحن علنی بردند که با اختصاص سهام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دامن‌زدن به انتظارات تورمی از مهمترین راهبردها در انتشار اخبار کذب است و القاء تزلزل در تیم اقتصادی دولت را باید در این چارچوب تحلیل کرد. رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دامن‌زدن به انتظارات تورمی از مهمترین راهبردها در انتشار اخبار کذب است و القاء تزلزل در تیم اقتصادی دولت را باید در این چارچوب تحلیل کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سپهر خلجی در حساب کاربری...

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تغییر احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در بعضی از اکانت‌های ضددولت، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این خبر غیرواقعی و کذب است.

وب‌گاه گسترش

از اواخر بهمن‌ماه سال گذشته، افزایش قیمت دلار به دلیل تشدید تنش‌های منطقه‌ای آغاز شد و بر خلاف تحلیل‌های دولتی، این افزایش متوقف نشد و نرخ دلار از حدود 49 هزار تومان به 64 هزار تومان رسید. با این حال، مسئولان اقتصادی هنوز از توانایی‌های خود برای مدیریت این بازار حرف می‌زنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تلویحا به خبر برکناری وزیر اقتصاد واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اظهارات نماینده عربستان در جریان نشست اضطراری شورای امنیت که الجزایر با حمایت گویان، سوییس و اسلوونی برای بحث در مورد خطر قحطی در غزه و حملات نیروهای اسراییلی به امدادگران تشکیل شده بود، بیان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم در خبری ادعای برکناری خاندوزی از وزارت اقتصاد را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خلجی در واکنش به اخبار برکناری خاندوزی در پیامی تأکید کرد: تروریست‌های اقتصادی همپای تروریست‌های حملات دمشق و چابهار مشغول بمباران افکار عمومی با خبر کذب هستند.

خبرگزاری تسنیم

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تغییر احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در بعضی از اکانتهای ضددولت، پیگیری خبرنگار تسنیم نشان میدهد که این خبر غیرواقعی و کذب است.