پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه شاخص بهای مصرف‌کننده دارد، که برای پایان سال در کانال 20 درصد تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزرای اقتصادی دولت بر تأمین ارز بدون مشکل توسط بانک مرکزی تأکید و اعلام کردند: با تلاش دولت در سال 1403 مشکلی برای تأمین ارز نخواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همه روسای جمهور ایران در دولت دوم خود با تورم و گرانی روبرو بودند البته این معنا چندان شامل حال دولت دوم خاتمی نمی‌شود و او موفق شد دولت به سامانی را تحویل محمود احمدی‌نژاد بدهد. رئیسی اما از همان روزهای اول رکوردهای منفی را به نام خود ثبت کرد که در طول تاریخ ایران بی‌سابقه است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد از تدوین و ابلاغ بسته مهار تورم ظرف دو هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی برای امسال نرخ رشد نقدینگی را به طور متوسط 23 درصد با امکان تغییر در یک بازه مثبت و منفی 2 درصد و نرخ تورم نقطه به نقطه شاخص بهای مصرف کنند هدف‌گذاری کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

موفقیت در مهار و کنترل تورم در سطوح پایین و پایدار از مهترین الزامات موضوع هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های تولیدی و مولد است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در وزارت اقتصاد با تایید دولت،‌در سال جاری مدیریت شرکتهای سهام عدالت استانی به صورت کامل به بخش غیر دولتی واگذار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوق قضایی مجلس: شایعاتی مبنی بر استیضاح وزیر اقتصاد مطرح شده است و من خودم نیز معتقدم که اگر رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد پاسخ قانع کننده‌ای به مردم ندهند، باید کنار بروند.

وب‌گاه گسترش

پور ابراهیمی نوشت: کسری تجاری بی سابقه در یک دهه اخیر به میزان قریب به 17 میلیارد دلار و انگیزه بالا برای بیش اظهاری واردات و کم اظهاری صادرات یکی از نشانه های منفی سیاستهای غلط اقتصادی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی و ششمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت با حضور اعضای این کمیته و به ریاست وزیر اقتصاد برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت در واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی تاکید کرد: شاید شایعه‌سازی‌ها به دیده شدن یک خبرگزاری و یک سایت کمک کند اما اثر آن برای کشور مثبت نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: تورم نقطه به نقطه از 55 درصد به حدود 35 درصد کاهش یافته است که این نرخ هم بالا است، اما با ادامه همین مسیر حرکت، نرخ‌های تورمی پایین‌تری را شاهد خواهیم بود.