پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای سومین سال به صورت مستمر شاهد کاهش نرخ مالیات واحدهای تولیدی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: امسال برای سومین سال پیاپی شاهد کاهش نرخ مالیات بر واحد‌های تولید هستیم به نحوی که در سال 1400 کاهش 5 درصدی، در سال 1401 کاهش 7 درصدی و امسال نیز کاهش 5 درصدی را شاهد خواهیم بود که این مسئله در تاریخ بودجه‌ریزی بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق بازرگانی ایران از پیشنهادی برای رفع تعهد‌های ارزی تا سقف یک میلیون دلار و برای واحد‌های کوچک و صادرکنندگانی که در سطح رقم‌های پایین‌تری صادرات دارند خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرگزاری تسنیم در خصوص اختلافات بخش اول اول و دوم لایحه بودجه گفت: موضوع کاهش 5 درصدی مالیات بر تولید در بخش اول لایحه بودجه سال 1403 وجود نداشت، اما پس از نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و بنا بر دستور رئیس جمهور مقرر شد تا کاهش مالیات بر تولید اتفاق بیفتد. وی...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد توضیحاتی درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: با توجه به اتفاقاتی که در مجموعه بانک های تحت اشراف دولت رخ داده است، با سرعت قابل توجهی ناترازی ها را برطرف می کنیم.

وب‌گاه گسترش

بر این اساس در سال جاری سهم هزینه‌های عمومی، هزینه‌های عمرانی و تملک دارایی‌های مالی از کل مصارف بودجه به ترتیب 29.6، 6.3 و 4.5 درصد خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

به گفته وزیر اقتصاد علت کاهش درآمدهای مالیاتی در بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 کاهش 5 درصدی نرخ مالیات بر تولید بوده است و مقرر شده تا این کاهش از طریق منابع درآمدی دیگر جایگزین شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به اظهارنظر تعدای از نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت ارز تاکید کرد: حال که با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» دل مردم قهرمان ایران، مظلومان غزه و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و مایه عزت و عظمت ایران عزیز شده است، کام ملت را با سیاه نمایی تلخ نکرده و ناخواسته کوچکترین کمکی به نقشه دشمن نشود که بتواند اندکی از پس‌لرزه های...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه سه سال اخیر را می‌توان یک نقطه تحول در این حوزه دانست، گفت: هیئت مقررات زدایی پیشبرد قانون را بر عهده دارد اما در عمل خود فعالان اقتصادی و تشکل‌ها این چرخه را به پیش می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد فرانسه با اشاره به پاسخ پهپادی و موشکی ایران به حملات تجاوزکارانه اسرائیل، هشدار داد: تشدید بیشتر تنش‌ها در خاورمیانه یا خاور نزدیک تاثیر اقتصادی سنگینی بر جهان خواهد گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیسی تاکید کرد: سخنان دو نماینده در کمیسیون کشاورزی مبنی بر اعلام نرخ‌های کاذب و نجومی برای دلار در ماه‌های آینده ضمن اینکه خلاف پیش‌بینی‌های کارشناسان اقتصادی و اعلام نظر صریح مدیران بانک مرکزی است، به نوعی سیگنال برای نرخ ارز محسوب می‌شود که می‌تواند به التهاب در بازار ارز بیانجامد و اقدامی غیر حرفه‌ای و غیر مسئولانه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به اظهارنظر تعدای از نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت ارز تاکید کرد: حال که با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» دل مردم قهرمان ایران، مظلومان غزه و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و مایه عزت و عظمت ایران عزیز شده است، کام ملت را با سیاه نمایی تلخ نکرده و ناخواسته کوچکترین کمکی به نقشه دشمن نشود که بتواند...