پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت اقتصاد، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در مجمع سرمایه‌گذاری جهانی (WIF) در ابوظبی، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که بر خلاف تمام موازین حقوق بین‌الملل صورت گرفت را محکوم کرد و قتل عام بیماران، کودکان و زنان بی پناه فلسطینی در این جنایت جنگی را به عموم مسلمانان جهان و بشریت تسلیت گفت. وزیر امور اقتصادی...

خبرگزاری دانشجو

امیر عباس محمدی کوشکی، سرپرست تیم ملی اختراعات و نوآوری ایران در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: هیات رسمی و مذاکره کننده سرمایه گذاری ایران در مجمع سرمایه گذاری سازمان ملل متحد که در شهر ابوظبی برگزار می شود، به امارات سفر کردند. وی ادامه داد: وزیر اقتصاد به همراه جمعی از مسئولان ایرانی و سرپرست تیم ملی اختراعات ایران در این سفر حضور دارند. وی افزود: این مجمع با حضور 70 وزیر اقتصاد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده کمک‌های اضطراری اعلام کرد: سازمان ملل متحد درباره انفجار مرگبار بیمارستان المعمدانی (الاهلی) غزه تحقیق می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی در کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل بر توجه ایران به سرمایه‌گذاری در توسعه پایدار تاکید کرد و گفت: اقتصاد ایران گام به گام پیشرفت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در سفری یک روزه به کشور امارات در نشست وزرای اقتصادی هشتمین کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل (آنکتاد) در ابوظبی حضور پیدا کرد. این مجمع امسال بر «سرمایه گذاری در توسعه پایدار» متمرکز است و موضوعاتی از جمله امنیت غذایی، انرژی پایدار، زیرساخت‌های بهداشتی و چالش‌ها و راه حل‌های زنجیره‌های تأمین...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با حضور در کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل (آنکتاد) در ابوظبی، بر توجه ایران به سرمایه‌گذاری در توسعه پایدار با توجه به ملاحظات محیط زیستی و تغییرات آب و هوایی تاکید کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد کشورمان با حضور در کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل (آنکتاد) در ابوظبی، بر توجه ایران به سرمایه‌گذاری در توسعه پایدار با توجه به ملاحظات محیط زیستی و تغییرات آب و هوایی تاکید کرد و گفت: اقتصاد ایران گام به گام پیشرفت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد کشورمان با حضور در کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل (آنکتاد) در ابوظبی، بر توجه ایران به سرمایه‌گذاری در توسعه پایدار با توجه به ملاحظات محیط زیستی و تغییرات آب و هوایی تاکید کرد و گفت: اقتصاد ایران گام به گام پیشرفت می‌کند.

وب‌گاه گسترش

فروشندگان، خریداران و فعالان چشم‌انداز بازار مسکن در نیمه دوم سال را کاهش بیشتر قیمت‌ها ارزیابی می‌کنند. به طور کلی کاهش قیمت مسکن می‌تواند به دلیل رکود اقتصادی، افزایش تعداد واحدهای مسکونی، تغییر در سیاست‌های دولت و تغییر در عرضه و تقاضا باشد. رکود اقتصادی در بازار مسکن که درحال‌حاضر شاهد آن هستیم، باعث شده تا تقاضا برای خرید مسکن کاهش یابد و همین موضوع در برخی نقاط باعث کاهش قیمت...

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد گفت: در هفته آینده جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی برای رسیدگی به تخلفات انتخابات خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بدون نگرانی از حکم تعیقب بین‌المللی خود به چین سفر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد اختیارات جدید بانک مرکزی پس از تأیید قانون بانک مرکزی در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشریح کرد.