پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

با رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، استعلام از جزئیات حساب‌های مؤدیان مالیاتی تنها در حدود اختیار شخص وزیر امور اقتصادی و دارایی است.

وب‌گاه گسترش

بحث خروج سیمان و فولاد از بورس کالا از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی مطرح شد و همچنان ادامه دارد. مدافعان این طرح با سردمداری وزارت راه و شهرسازی، معتقدند بالا بودن نرخ عرضه فولاد و سیمان در بورس کالا در ساخت‌وساز واحدهای نهضت ملی مسکن تاثیر گذاشته است. گفته می‌شود به غیر از تورم عمومی که بر هزینه تمام‌شده همه تولیدات و محصولات اثرگذار بوده، آنچه نرخ مصالح ساختمانی را بالا برده، سازکار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، استعلام از جزئیات حساب‌های مودیان مالیاتی تنها در حدود اختیار شخص وزیر امور اقتصادی و دارایی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، استعلام از جزییات حساب‌های مودیان مالیاتی تنها در حدود اختیار شخص وزیر امور اقتصادی و دارایی است. دیوان عدالت اداری اعلام کرد: به دنبال شکایت از وزرات امور اقتصادی و دارایی و در خواست ابطال از زمان صدور اطلاق حکم ماده 46 آئین نامه شماره 180718 مورخ 1398/09/13، مبنی بر حفظ اسرار و محرمانگی اطلاعات حساب مودیان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اسرائیل گفت: «پیام خیلی روشن ما این است که دنبال سران ایران هم خواهیم رفت. کی این کار را می‌کنیم؟ هر وقت تصمیم بگیریم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر اقتصاد اسرائیل ادعا کرد: اگر حزب‌الله لبنان بخواهد جبهه جدیدی را در شمال اسرائیل باز کند، «ما در واقع ایران را هدف قرار خواهیم داد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان گفت که تاسیس صندوق سرمایه گذاری ایران - قرقیزستان به ارزش 50 میلیون یورو در دستور کار دو کشور قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد در تشریح علت تاخیری که در برگزاری مجمع بانک آینده ایجاد شد، توضیح داد: با توجه به معرفی اعضای هیات مدیره جدید بانک، باید پاسخ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واصل میشد که ما میتوانستیم جلسه مجمع بانک را برگزار کنیم؛ منتظر پاسخ بانک مرکزی در این خصوص هستیم تا بعد از آن مجمع عمومی بانک آینده را برگزار کنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

قرار است امروز قرارداد احداث بخشی از کریدور شمال - جنوب در جنوب ارمنستان در سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی کشورمان به ایروان امضا شود.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر خارجه ایران: به آمریکا و اسرائیل هشدار می‌دهم که اگر فورا جنایت در غزه را متوقف نکنند هر احتمالی در هر لحظه وجود دارد، کنترل منطقه از دست خارج می‌شود و دود آن به چشم جنگ افروزان می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی به منظور شرکت در مراسم امضای قرارداد جاده آگاراک - کاجاران به عنوان بخشی از کریدور شمال - جنوب به ارمنستان سفر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از دو سال قبل (شروع دولت سیزدهم) قرار شد دو خودروساز اصلی خصوصی شوند و تحولات عظیمی در صنعت خودرو به نفع مردم رقم بخورد. اما طی این مدت نه تنها قیمت خودرو در بازار پایین نیامد و کیفیت خودروهای دو خودروساز بهبود محسوسی پیدا نکرد، بلکه دولتی‌ها به‌شدت فضای صنعت را تحت کنترل خود درآوردند و سیاست‌های کاملا دولتی را پیاده کردند به‌طوری که نتیجه آن اعمال محدودیت‌های بیشتر برای خودروسازهای...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی با موضوع برکناری حسین سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی، فردا (یکم آبان) برگزار می‌شود.