پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی با موضوع برکناری حسین سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی، روز گذشته (1 آبان) برگزار شد و با رای اکثریت اعضای شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، انتخابات 28 خرداد ریاست اتاق بازرگانی ایران ابطال و سلاح ورزی از ریاست این اتاق برکنار شد. پس از چهار ماه تاخیر، جلسه نهایی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ظهر دیروز...

خبرگزاری تسنیم

عضو اتاق بازرگانی مشهد گفت: جلسه دیروز شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی با حضور هر 7 نفر اعضاء تشکیل و 4 عضو بر ابطال نتیجه انتخابات رای دادند که قطعا صورتجلسه فوق در اولین فرصت اطلاع رسانی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جنجال‌آفرینی بر سر انتخابات اتاق بازرگانی که سلامت آن حتی به تایید قوه قضاییه رسیده است، در حالی ادامه دارد که پرونده‌ی این انتخابات باید چهار ماه پیش بسته می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار با اشاره به صدور 4 نوع مجوز برای 3 هزار و 872 متقاضی به صورت خودکار از سوی درگاه ملی مجوزها و به دنبال تعلل دستگاه ها در رسیدگی به این موارد گفت: بر اساس دستور وزیر اقتصاد هر هفته یک بار مجوزهای معطل مانده رصد و به صورت خودکار صادر می‌شود.

وب‌گاه گسترش

اگر می خواهید یارانه شما قربانی تغییر فرمول واریز یارانه نشود حتما این سه کار که به شما می گوییم را انجام دهید. چندیش پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا آبان ماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل گفته است که وضعیت غزه به دلیل کمبود آب، برق، دارو و غذا رو به فاجعه است و ممانعت تل‌آویو از ورود کمک‌های بشردوستانه نقض قوانین بین‌المللی است.

وب‌گاه ورزش سه

افشین پیروانی می‌گوید پرسپولیس فقط می‌تواند از اسپانسر روی پیراهن خود درآمدزایی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه روز گذشته شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با تم «ماراتن برای یک تصمیم» برگزار شد. حوالی 8:30 شب، «ایرنا» خبر داد، انتخابات اتاق بازرگانی باطل شد. با این حال‌، حسین سلاح‌ورزی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «امروز جلسه شورای عالی نظارت برگزار شد و بدون هیچ صورت‌جلسه و امضا، بعد از خروج تعدادی از اعضا، بی‌نتیجه خاتمه یافت.»

خبرگزاری تسنیم

در حالی اکثریت اعضای شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در جلسه امروز رای به ابطال انتخابات و برکناری سلاح وزی دادند که ظاهراً آقای سلاح ورزی از این رای عصبانی است و طبق رویه همیشگی خود اقدام به صدور تکذیبیه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران در مورد وضعیت بازار مصالح ساختمانی توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

حسین سلاح ورزی بالاخره بعد از 4 ماه حاشیه سازی در اتاق بازرگانی ایران با تصمیم مهم و قابل تقدیر دولت و رای اکثریت اعضای شورای عالی نظارت برکنار شد.

خبرگزاری تسنیم

با رای اکثریت اعضای شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، انتخابات 28 خرداد ریاست اتاق بازرگانی ایران ابطال و سلاح ورزی از ریاست این اتاق برکنار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی امروز در مذاکره با وزیر اقتصاد ارمنستان در ایروان خواستار اعطای ضمانت‌نامه و تسهیلات به شرکت‌های ایرانی شد و از ایده ایجاد صندوق مالی برای حمایت از پروژه‌ها استقبال کرد.