پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحلال سه مؤسسه اعتباری اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلاح ساختار سال 1402 که در بسته مهار تورم هم مورد تصویب ستاد اقتصادی دولت قرار گرفته تعیین تکلیف مؤسسات اعتباری ناتراز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: خبرهای خوبی برای جاماندگان سهام عدالت در راه است و در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه گسترش

بازار سرمایه در شرایطی به ریزش های پیاپی خود ادامه می دهد که انتشار گزار ش های 6 ماهه شرکت ها نیز نتوانست روند نزولی بازار را متوقف کند. روند ریزشی بازار سرمایه که از ماه ها قبل آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. گفتنی است در روز جاری با گذشت 90 دقیقه از بازار شاخص کل بورس با ریزشی بیش از 10 هزار واحدی به کف کانال 2 میلیون واحد نزدیک شد و در آستانه ی از دست دادن کف این کانال قرار گرفته...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق آمارها، تورم مسکن کاهش یافته است البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت مسکن نیست بلکه شتاب افزایش قیمت‌ها کم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق آمارها، تورم مسکن کاهش یافته است البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت مسکن نیست بلکه شتاب افزایش قیمت‌ها کم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در خصوص برکناری سلاح‌ورزی از سمت خود در جلسه شورای عالی نظارت توضیح داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاندوزیف وزیر اقتصاد دولت رئیسی در نشست خبری خود برکناری سلاح ورزی از اتاق ایران را تایید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد صبح امروز در نشست خبری، در پاسخ به سوالی درباره جلسه روز گذشته شورای عالی نظارت درباره تعیین تکلیف سلاح‌ورزی، اظهار داشت: هم شخص رییس جمهور و هم ستاد اقتصادی دولت به جد قائل هستند اگر به دنبال پیشبرد اهداف اقتصادی دولت در بخش تولید، سرمایه گذاری و صارات هستیم بدون کمک اتاق‌های سه گانه (تعاون، بازرگانی و اصناف) و انجمن‌های...

خبرگزاری تسنیم

انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، از چند روز آینده آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد به برکناری سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان خبر داد. وزیر اقتصاد از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی اقتصادی دولت از کاهش تورم مسکن خبر داد و گفت: شتاب افزایش قیمت‌ها در حوزه مسکن، ارز و سایر دارایی‌ها در هفت ماه امسال کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد از کاهش نزخ بیکاری به 7.9 درصد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در شرایطی به ریزش های پیاپی خود ادامه می دهد که انتشار گزار ش های 6 ماهه شرکت ها نیز نتوانست روند نزولی بازار را متوقف کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روند ریزشی بازار سرمایه که از ماه‌ها قبل آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. گفتنی است در روز جاری با گذشت 90 دقیقه از بازار شاخص کل بورس با ریزشی بیش از 10 هزار واحدی به کف کانال 2 میلیون واحد نزدیک شد و در آستانه‌ی از دست دادن کف این کانال قرار گرفته است. شاخص هم وزن نیز با ریزشی 5 هزار واحدی در ارتفاع 680 هزار واحد قرار گرفته است. انتشار گزارش‌های...