دوشنبه 11 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد با اشاره به پیشنهاد ایران برای تاسیس پنجره ترجیحی تسهیلات بانک توسعه اسلامی در پنجاهمین مجمع عمومی این بانک همچنین خبر داد: 11 پروژه مهم ایران از سوی بانک توسعه اسلامی تامین مالی شده و برای افزوده شدن 3 پروژه مهم ایران در حوزه بهداشت و درمان و دانش بنیان به این فهرست مذاکره می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته نزولی شد. سکه بازان می گویند نوسانات کاهشی بازار ارز دامن‌گیر سکه بازان شد. البته همزمان شدن سفر وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عربستان با سفر بلینکن در روز دوشنبه و سه‌شنبه بازار گمانه‌زنی‌های سیاسی و اقتصادی را نیز داغ کرده است.

وب‌گاه گسترش

با فروکش کردن التهابات سیاسی و نظامی در منطقه، نرخ ارز در بازار غیررسمی با سرعتی قابل توجه در حال کاهش است، همانطور که پیش‌بینی شده بود. تنها چند هفته پیش، نرخ دلار به طور هیجانی به نزدیکی 70 هزار تومان رسید، اما با آرام شدن شرایط سیاسی و اقدامات مناسب بازارساز، دیروز نرخ دلار غیررسمی به زیر 60 هزار تومان سقوط کرد. این روند، که به تداوم آن هم کارشناسان و هم دلالان اشاره می‌کنند، خریداران...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاهش ساعت کار هفتگی و ماهانه، به نفع کارگران کشور است و از خستگی ناشی از کار سخت در ساعات طولانی کار جلوگیری می‌کند؛ تحقیقات مستدل و مستقل جهانی نشان داده که ساعات کار طولانی موجب خستگی کارگران و کاهش بهره‌وری آن‌ها می‌شود کاهش ساعت کار هفتگی و ماهانه، به نفع کارگران کشور است و از خستگی ناشی از کار سخت در ساعات طولانی کار جلوگیری می‌کند؛ تحقیقات مستدل و مستقل جهانی نشان داده که ساعات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت اعلام کرده است که قصد ساختن سریال از دستاوردهای خود دارد. امیدواریم که موفق باشند، ولی احتمال دارد که دولت پس از ساخت چندین سریال در این زمینه، آنها را هم به‌عنوان دستاورد شناخته و یک سریال هم در معرفی سریال‌های ساخته‌شده بسازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال انتشار گزارشی در روزنامه با عنوان «مجلس و دولت لایحه چند دوازدهم را دور زدند» در تاریخ 1402.12.22، سازمان برنامه‌وبودجه کشور توضیحی به دفتر روزنامه ارسال کرده است. در این توضیح آمده است: ضمن قدردانی از طرح دیدگاه‌های آن روزنامه درباره مسائل اقتصادی کشور، توضیحات زیر را به آگاهی می‌رساند:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از اول فروردین ماه تا هشتم اردیبهشت ماه 1403، 4 میلیارد و 444 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مصطفی میرسلیم نوشت: «وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند»

وب‌گاه عرشه آنلاین

نکته مهم بازار ارز این‌جاست که در عین ریزش قیمت‌ها ولی خریداری در بازار ارز وجود ندارد و همه چشم‌انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند. دلار 2هزار تومان دیگر ریخت! دلار در کف کریدور ششم قرار گرفت به گزارش عرشه آنلاین، قیمت دلار در شروع معاملات امروز با کاهش بیش از هزار تومانی به کف کریدور ششم برگشت و منطقه حمایت را از دست داد. قیمت دلار در شروع معاملات دومین روز هفته با کاهش هزار و 200 تومانی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه "زوددویچه سایتونگ"، کریستین لیندنر، رهبر حزب لیبرال دموکرات و وزیر دارایی آلمان در سخنانی متعهد شد که حزب و کشورش به یک "چرخش وتحول اقتصادی" دست یابند. لیندنر در کنفرانس حزب فدرال لیبرال دموکرات در برلین گفت، در مقایسه با سطح بین‌المللی، آلمان رشد ضعیفی را تجربه می‌کند که این امر نیز پیامد‌هایی برای امنیت و انسجام اجتماعی دارد....

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، هم اکنون قیمت دلار در بازار آزاد به کانال 60 هزار تومان بازگشته و آنطور که فعالان بازار می گویند احتمال بازگشت قیمت دلار به کانال 50 هزار تومان امروز تقویت شده است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، هم اکنون قیمت دلار در بازار آزاد به کانال 60 هزار تومان بازگشته و آنطور که فعالان بازار می گویند احتمال بازگشت قیمت دلار به کانال 50 هزار تومان امروز تقویت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصطفی میرسلیم انتقاد بی سابقه ای به ارزش پول ملی کرد و گفت: با کاغد پاره هیچ فرقی ندارد. مصطفی میرسلیم انتقاد بی سابقه ای به ارزش پول ملی کرد و گفت: با کاغد پاره هیچ فرقی ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده تهران از وضعیت ارزش پولی انتقاد کرد و گفت: وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تهران در توئیتی از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.