یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد به زیر مجموعه های این وزارت خانه از جمله گمرک، سازمان اموال تملیکی، بیمه مرکزی و بانکهای دولتی تاکید کرد قبل از پایان دولت سیزدهم سامانه مرتبط باید در مرحله نهایی قرار بگیرند.

وب‌گاه گسترش

درحالی که شرکت سپرده‌گذاری دلیل تعویق در واریز مرحله سوم سود سهام عدالت را خلف وعده 8شرکت برای واریز به حساب سازمان بورس اعلام کرد، اما رئیس سازمان بورس با حمایت از شرکت‌ها گفت: در سال 1402 به دلیل مشکلات مالی به وجود آمده برای شرکت‌ها امکان واریز سود وجود نداشت و امیدواریم تا پایان اردیبهشت 1403 شرکت‌ها به تعهدات‌شان عمل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که دو روز از انتخاب مسعود پزشکیان می گذرد، گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه او اوج گرفته است. در حالی که دو روز از انتخاب مسعود پزشکیان می گذرد، گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه او اوج گرفته است. یکی از مهمترین پست های کابینه مسعود پزسکیان معاونت اول رییس جمهور است

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیگیری عدم پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون متبوعش خبر داد. نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیگیری عدم پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون متبوعش خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، جعفر قادری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت مرحله سوم سود...

وب‌گاه فرارو

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیگیری عدم پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون متبوعش خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد. با روی کار آمدن دولت جدید و انتخاب وزیر جدید اقتصاد چه کسی احتمالا در جایگاه ریاست سازمان بورس خواهد نشست؟

وب‌گاه گسترش

هنگامی که وزیر اقتصاد دولت سیزدهم وعده داده بود که مرحله سوم سود سهام عدالت تا پایان خرداد پرداخت خواهد شد، اما تا نیمه تیرماه هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد واریز سود به حساب سهامداران منتشر نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد به مخبر نامه نوشت. در بخشی از این نامه آمده است: با وجود گذشت بیش از 3 ماه از ابلاغ آئین‌نامه در این زمینه و تأکید مکرر دولت مبنی‌بر تغییر ندادن ناگهانی مقررات این سیاست‌های کلیدی دولت توسط برخی دستگاه‌های اجرایی به‌نحو مطلوب اجرا نمی‌شود. از جمله این موارد می‌توان به تغییرات مکرر در سیاست‌های تجارت خارجی اشاره نمود که وزارت صنعت، معدن و تجارت دلیل آن را تغییر در میزان ارز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در نامه احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری آمده است: همان‌گونه که مستحضرید، ثبات و پیش‌بینی‌پذیر کردن اقتصاد با منع تغییرات ناگهانی مقررات، یکی از برنامه‌ها و وعده‌های رئیس جمهور شهید بوده است که برای پیگیری و تحقق آن سال گذشته (1402) آیین‌نامه‌های اجرایی مواد 24 و 30 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار به ترتیب در...

وب‌گاه خبر آنلاین

با پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه او اوج گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری اعلام کرد: با گذشت بیش از 3 ماه از ابلاغ آئین‌نامه اجرای مواد 24 و 30 قانون بهبود محیط کسب و کار و تأکید مکرر دولت مبنی‌بر تغییر ندادن ناگهانی مقررات، این سیاست‌های کلیدی دولت توسط برخی دستگاه‌های اجرایی به‌نحو مطلوب اجرا نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری اعلام کرد: بیش از 3 ماه از ابلاغ آیین‌نامه مواد 24 و 30 قانون بهبود محیط کسب و کار گذشته اما برخی دستگاه‌ها به‌نحو قانون را مطلوب اجرا نمی کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در نامه به سرپرست ریاست جمهوری اعلام کرد: با گذشت بیش از 3 ماه از ابلاغ آیین‌نامه اجرای مواد 24 و 30قانون بهبود محیط کسب و کار و تأکید مکرر دولت مبنی‌بر تغییر ندادن ناگهانی مقررات این سیاست‌ها توسط برخی دستگاه‌ها به نحو مطلوب اجرا نمیشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که تل آویو در مسیر مذاکرات با حماس درخواست‌های جدیدی را ارائه داده که می‌تواند نهایی کردن این توافق را به تأخیر بیاندازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان واریز سود مرحله سوم سهام عدالت هنوز مشخص نشده است زمان واریز سود مرحله سوم سهام عدالت هنوز مشخص نشده است به گزارش عرشه آنلاین؛ درحالی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم وعده داده بود مرحله سوم سود سهام عدالت تا پایان خرداد پرداخت می‌شود، اما با گذشت نیمی از تیرماه همچنان خبری از واریز سود به حساب سهامداران نیست.