یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان در نخستین روز هفته‌ای که گذشت، با مشارکت 49.8 درصدی مردم، به‌عنوان نهمین رئیس جمهوری ایران انتخاب شد؛ حالا برخی چهره های سیاسی و شخصیت‌های کشوری، دیدار با رئیس جمهوری منتخب را در دستور کار قرار دادند. پزشکیان که این روزها و پیش از انجام تشریفات رسمی ریاست جمهوری ازجمله برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف، به جای ساختمان سفید پاستور، ساکن موقت ساختمان قرمز رنگ است،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیژن زنگنه گفت: یا می‌گویند نظر داوری به نفع ما بوده بعد که دولت جدید و زنگنه آمده نظر آن‌ها عوض شده است، 326 صفحه حکم داوری است، اما یک کلمه در این صفحات وجود ندارد که در آن گفته باشند که، چون دولت قبل عضو شده نظر آن‌ها تغییر کرده است بیژن زنگنه گفت: یا می‌گویند نظر داوری به نفع ما بوده بعد که دولت جدید و زنگنه آمده نظر آن‌ها عوض شده است، 326 صفحه حکم داوری است، اما یک کلمه در این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه هم میهن به کناره گیری حامیان اصلی پزشکیان یعنی ظریف؛ آذری جهرمی و محمد فاضلی از دولت چهاردهم واکنش نشان داد تصاویرجدیدی از ریحانه سادات رئیسی دختر شهید رئیسی منتشر شد به گزارش عرشه آنلاین؛ تصاویری از ریحانه سادات رئیسی دختر شهید رئیسی، محمد مخبر و برخی از اعضای دولت سیزدهم را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها بحث تشکیل کابینه و انتخاب افرادی که قرار است سکان هدایت وزارتخانه‌ها و ساختارهای مدیریتی را به دست گیرند، برای بسیاری جدی شده است این روزها بحث تشکیل کابینه و انتخاب افرادی که قرار است سکان هدایت وزارتخانه‌ها و ساختارهای مدیریتی را به دست گیرند، برای بسیاری جدی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیژن زنگنه وزیر نفت پیشین، در یک فایل صوتی از تشکیل دادگاه صوری نامه سعید جلیلی به حسن روحانی و دیدار بابک زنجانی با جلیلی سخن به میان آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها بحث تشکیل کابینه و انتخاب افرادی که قرار است سکان هدایت وزارتخانه‌ها و ساختارهای مدیریتی را به دست گیرند، برای بسیاری جدی شده است. در این گزارش نگاهی انداختیم به شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌های شکل گرفته درخصوص ترکیب دولت مسعود پزشکیان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها بحث تشکیل کابینه و انتخاب افرادی که قرار است سکان هدایت وزارتخانه‌ها و ساختارهای مدیریتی را به دست گیرند، برای بسیاری جدی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در حالی کماکان نامشخص است که سه شرکت همچنان سود سهام عدالت عملکرد مالی 1401 خود را به‌ارزش 6هزار و 100 میلیارد تومان پرداخت نکرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در حالی کماکان نامشخص است که سه شرکت همچنان سود سهام عدالت عملکرد مالی 1401 خود را به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد تومان پرداخت نکرده‌اند. زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در حالی کماکان نامشخص است که سه شرکت همچنان سود سهام عدالت عملکرد مالی 1401 خود را به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد تومان پرداخت نکرده‌اند. و به نظر می رسد پرونده سهام عدالت به دولت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشی از سود سهام عدالت در حالی امسال کماکان پراخت نشده است که این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ سهام عدالت رقم می‌خورد که پرداخت سود این سهام سه مرحله‌ای شده است. زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در حالی کماکان نامشخص است که سه شرکت همچنان سود سهام عدالت عملکرد مالی 1401 خود را به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد تومان پرداخت نکرده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بخشی از سود سهام عدالت در حالی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر اقتصاد و مهران غفوریان در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام شرکت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در حالی کماکان نامشخص است که سه شرکت همچنان سود سهام عدالت عملکرد مالی 1401 خود را به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد تومان پرداخت نکرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای تکریم مودیان و تسهیل ارایه خدمات مالیاتی به مودیان، از سه شنبه 19 تیرماه، ارایه خدمات مالیاتی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر کشور انجام می‌شود. در چهارمین روز هفته فرهنگ مالیاتی با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور جمعی از مودیان، ارایه خدمات مالیاتی به مودیان در دفاتر...

وب‌گاه خبر آنلاین

مخبر به‌رغم وارد نشدن به گود انتخابات تلاش‌هایی در روند و نحوه برگزاری انتخابات به‌عنوان کفیل رئیس‌جمهور ایفا کرد، به‌ویژه آنکه بحث بر سر نوع تعامل دولت با کاندیداها و عملکرد آن در انتخابات از همان ابتدا مطرح بود. البته مخبر در میانه خردادماه دو بخشنامه در این راستا ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

هنوز زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص نشده است، در حالی که سه شرکت هنوز به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد تومان سود سهام عدالت خود را در سال 1401 پرداخت نکرده‌اند.