یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه گسترش

هنوز زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص نشده است، در حالی که سه شرکت هنوز به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد تومان سود سهام عدالت خود را در سال 1401 پرداخت نکرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدمهاجری با کنایه به روزنامه کیهان از پزشکیان خواست حسین شریعتمداری وزیر اقتصاد شود! محمد مهاجری با کنایه به روزنامه کیهان از پزشکیان خواست حسین شریعتمداری وزیر اقتصاد شود! به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد مهاجری در مطلبی نوشت: روزنامه محترم کیهان چنان از اقتصاد عالی دولت سیزدهم و درحال تحویل به پزشکیان می نویسد که دهن آدم آب میافتد. حسین شریعتمداری را وزیر اقتصاد کنید تا 4سال دیگر شاخص...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عرشه آنلاین در تازه ترین اخبار و گمانه زنی ها گفته می شود عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 و رقیب ابراهیم رئیسی وزیر اقتصاد مسعود پزشکیان می شود عرشه آنلاین، گمانه زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم آغاز شده است. این گمانه زنی‌ها از احتمال دولت تمام اصلاح طلب تا دولتی ائتلافی و متشکل از نیرو‌های جبهه‌های مختلف سیاسی گسترده است به گزارش عرشه آنلاین در تازه ترین اخبار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در حالی کماکان نامشخص است که سه شرکت همچنان سود سهام عدالت عملکرد مالی 1401 خود را به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد تومان پرداخت نکرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌به عقیده معامله گران بازار ارز، دلار محدوده حمایت مهم 58 هزار و 600 تومان تا 58 هزار و 800 تومان را مقابل خود دارد که اگر بتواند در ادامه هفته در این محدوده و پایین آن تثبیت دهد؛ شاهد تداوم کاهش قیمت تا مرز حمایت بعدی که 58 هزار و 300 تومان است؛ خواهیم بود. روند نزولی بازار طلا دیروز (سه شنبه) برای بازار ارز تهران هم صادق بود و معاملات بازار ارز در حالی سپری شد که قیمت دلار با از دست...

خبرگزاری تسنیم

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در حالی کماکان نامشخص است که سه شرکت همچنان سود سهام عدالت عملکرد مالی 1401 خود را به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد تومان پرداخت نکرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روند نزولی بازار طلا دیروز برای بازار ارز تهران هم صادق بود و معاملات بازار ارز در حالی سپری شد که قیمت دلار با از دست دادن کانال 59 هزار تومان، در پله هشتم از کانال 58 هزار تومان قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ایران، کمتر از شش‌هفته فرصت دارد تا اعضای کابینه دولت را برای دریافت رای اعتماد به نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی کند. دکتر پزشکیان که از ابتدای کارزار انتخاباتی، شعار استفاده از کارشناسان را از مهم‌ترین وظایف و وعده های دولت خود معرفی می کرد، اکنون با چالش های بسیار بزرگی در انتخاب افراد شایسته مواجه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حالا اینجا پزشکیان است که باید با گزینه‌هایی که دارد، بهترین انتخاب را برای این وضع موجود داشته باشد؛ وضعیتی که بانیان آن در کمین نشسته‌اند تا با کوچکترین لغزش از سوی دولت چهاردهم، برای آن بحران‌آفرینی کنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

برای اولین بار در تاریخ، پرداخت سود به صورت سه مرحله‌ای در بازار سهام انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بازار طلا و ارز شاهد تداوم روند کاهشی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است؛ مسیری که به عقیده معامله گران تداوم آن مسیر حرکت طلا و دلار در روزهای آینده را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان خاندوزی گفت:: درخصوص صدور احکام نیز دکتر مخبر ابلاغیه‌ای صادر کرد که تا زمان واگذاری امور به دولت چهاردهم در احکام صادره باید الزامات قانونی رعایت شود. احسان خاندوزی گفت:: درخصوص صدور احکام نیز دکتر مخبر ابلاغیه‌ای صادر کرد که تا زمان واگذاری امور به دولت چهاردهم در احکام صادره باید الزامات قانونی رعایت شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر اقتصاد گفت: بر اساس ابلاغیه سرپرست ریاست جمهوری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه امروز 120دفتر پیشخوان خدمات دولت در کشور خدمات پایه مالیاتی را هم ارائه می‌کنند، گفت: ظرف یک ماه آینده به این تعداد به 500 دفتر پیشخوان و ظرف 3 ماه آینده به تمام دفاتر پیشخوان خدمات دولت در کشور تعمیم می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بر اساس ابلاغیه سرپرست ریاست جمهوری تا زمان استقرار دولت چهاردهم هرگونه تغییر و جابه‌جایی نیروی انسانی در دولت باید بر مبنای الزامات قانونی صورت گیرد.